Інтерфакс-Україна
11:07 17.10.2023

Ризький порт прийняв перший тестовий контейнерний поїзд із українським зерном

3 хв читати
Ризький порт прийняв перший тестовий контейнерний поїзд із українським зерном

Латвійський порт Rīgas Universālais Termināls (RUT) прийняв і розвантажив перший тестовий потяг із 1423 тоннами українського ріпаку, які були завантажені в 54 контейнери, повідомило латвійське видання ldz.lv.

Згідно з повідомленням, контейнери з українським зерном доставило дочірнє підприємство SIA "LDZ CARGO" VAS "Latvijas dzelzceļš". Контейнери з України прибули до Ризького порту через Каунаський інтермодальний залізничний термінал, де їх було завантажено на платформи ТОВ "LDZ CARGO" для продовження шляху до Риги. Наразі український ріпак розвантажується і зберігається на складах RUT.

"Я дуже радий успішній співпраці Латвійської залізниці, Ризького порту і Ризького універсального терміналу, які забезпечили першу доставку українських зернових вантажів залізницею і перевалку в порту. Також у майбутньому Латвія стане важливим союзником України, наближаючи та інтегруючи Україну в європейську транспортну мережу", - сказав міністр транспорту Латвії Каспарс Брішкенс.

За інформацією керівника Ризького вільного порту Ансіса Зельтіньша, з початку війни термінали Ризького порту активно працювали з перевезення української зернової продукції. Її доставляли в порт автотранспортом, який "не можна порівняти із залізничним транспортом з точки зору ефективності та обсягу вантажоперевезень".

Кілька терміналів у Ризькому порту за технологічними та інфраструктурними можливостями будуть повністю готовими до прийому та ефективної обробки контейнерних поїздів з українською зерновою продукцією. Ми сподіваємося, що ця перша перевірка всього логістичного ланцюга виявиться успішною, і відтепер ми регулярно прийматимемо поїзди з українським зерном у Ризькому порту", - наголосив він.

Приймання зерна в контейнерах - новий досвід для терміналів Ризького порту, зазначило видання.

Керівник відділу оптових складів компанії РУТ Едгарс Рудзітіс повідомив, що термінал обладнано і він готовий до прийому зернових контейнерних поїздів з України. У нього є необхідні технології для обробки контейнерів, склади і відповідна інфраструктура для навального зберігання і навантаження вантажів.

Незважаючи на новий вид перевалки і складнощі, всі роботи були виконані в найкоротші терміни - можливості терміналу також дали змогу перевізнику виконати свою головну вимогу - швидко звільнити залізничні платформи, щоб їх можна було використати для нових відправок, розповів він.

Голова правління VAS "Latvijas dzelzceļš" Рінальдс Плявнієкс, зі свого боку, розповів, що доставлене в контейнерах українське зерно - перший вантаж з України, який буде перевезено через інфраструктуру компанії.

"Ми неодноразово підтверджували, що потужності латвійської залізничної інфраструктури та SIA "LDZ CARGO" дають нам змогу перевозити й обробляти великі обсяги вантажів, зокрема зернових з України. Відповідно до ситуації, що склалася, ми створили нові варіанти вантажоперевезень і плануємо розвивати їх у майбутньому, щоб вантажоперевезення зерна та інших продуктів між Україною і Латвією могли здійснюватися регулярно", - запевнив вантажоперевізник.

Контейнери були відправлені з України 25 вересня, 8 жовтня вони були перевантажені на платформи SIA "LDZ CARGO" в Каунасі, а вже 11 жовтня платформи прибули в Ризький порт і почалося розвантаження на Ризькому універсальному терміналі. Залізничні перевезення було організовано ТОВ "LDZ CARGO" спільно із замовником ТОВ "LTG Cargo Україна" в рамках договору про співпрацю, укладеного в листопаді 2022 року.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Запущено в роботу після ремонту останній 9-й енергоблок АЕС на контрольованій Україною території

Мінрозвитку розпочало розробку Концепції розвитку інфраструктури зарядних станцій для електротранспорту

Працівники "Запоріжсталі" закликають не підвищувати тарифи на вонтажні перевезення, бо це вдарить по конкурентоспроможності

Київ спрямував 548 млн грн на безперебійне водопостачання й водовідведення до 2026 року

Аграрії зібрали 37,6 млн т зернових та 14,7 млн т олійних – на 16,7% та 21,2% менше, аніж на цю дату торік

Німеччина вносить EUR60 млн у Фонд підтримки енергетики України - Свириденко

Улютін виступає за запровадження добровільної накопичувальної пенсійної системи, а не обов'язкової

Закон про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту планується ухвалити у 2025 році

Уряд працює над відновленням Дорожнього фонду, але з включенням в нього залізниці та міського транспорту

BlaBlaCar зменшив максимальний сервісний збор на 13% у межах саморегуляції після рекомендацій АМКУ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА