Індекс споживчих настроїв у ФРН зріс уперше за 4 місяці, у Франції - оновив максимум із квітня 2022 р.
Випереджальний індикатор споживчої довіри в Німеччині, що розраховується дослідницькою компанією GfK, зріс уперше за чотири місяці і виявився трохи кращим за очікування ринку.
Значення грудневого індикатора збільшилося до мінус 27,8 пункту порівняно з мінус 28,3 пункту в листопаді.
Аналітики в середньому прогнозували підйом до мінус 27,9 пункту, повідомляє Trading Economics.
Підіндекс очікувань споживачів щодо особистих доходів у грудні опустився на 1,4 процентного пункту, до мінус 16,7 пункту. Тим часом індекс оцінки перспектив економіки практично не змінився і становив мінус 2,3 пункту проти мінус 2,4 пункту в листопаді.
Індикатор, що оцінює бажання німців здійснювати покупки, підвищився на 1,3 пункту, до мінус 15 пунктів.
GfK вираховує випереджальний індекс на наступний місяць на основі підіндексів за поточний місяць. Цей показник розраховується з 2001 року, максимуму в 16,8 пункту індикатор досягав у березні 2001 року.
Тим часом індекс споживчої довіри у Франції в листопаді зріс до 87 пунктів порівняно з 84 пунктами місяцем раніше, за даними національного статистичного управління Insee. Показник оновив максимум із минулого квітня, аналітики не очікували його зміни.
Субіндекс, що показує прогноз для рівня життя, підвищився до мінус 46 пунктів з мінус 52 пунктів у жовтні, тоді як індикатор, що оцінює очікування від особистих фінансів, покращився до мінус 10 пунктів із мінус 15 пунктів.