Інтерфакс-Україна
15:46 12.12.2023

НБУ працює в штатному режимі, незважаючи на збій "Київстару"

2 хв читати
НБУ працює в штатному режимі, незважаючи на збій "Київстару"

Усі інформаційні системи Національного банку України (НБУ) працюють у звичному режимі, незважаючи на масштабний збій у роботі найбільшого українського оператора зв'язку "Київстар", повідомила пресслужба регулятора агентству "Інтерфакс-Україна" у вівторок.

"Зокрема, система електронних платежів, якою користуються банки, офіційний сайт і внутрішня комп'ютерна мережа НБУ, а також гаряча лінія НБУ для звернень громадян", - зазначив Нацбанк.

Раніше у вівторок через хакерську атаку стався збій у мережі "Київстар", що частково також вплинуло на роботу платіжної інфраструктури.

"У зв'язку з труднощами в роботі "Київстару" деякі POS-термінали, банкомати й термінали самообслуговування можуть працювати нестабільно або не мати зв'язку. (...) За відсутності мобільного зв'язку клієнти можуть зателефонувати до підтримки за допомогою Приват24, а також написати в чат-онлайн. Для цього достатньо лише доступу до інтернету", - зазначав, зокрема, найбільший у країні державний ПриватБанк.

У пресслужбі запевнили, що банк докладає максимум зусиль для забезпечення доступу клієнтів до фінансових продуктів, а також закликали керуватися інформацією з офіційних і перевірених джерел.

"Масштабний збій сервісів компанії "Київстар" призвів до непрацездатності незначної частини банкоматів, POS-терміналів та інформативно-платіжних терміналів (ІПТ)", - поінформували в пресслужбі державного Ощадбанку, зазначивши, що повне відновлення відбудеться після ліквідації збою сервісів "Київстару".

Водночас у державному Укрексімбанку зазначили, що збій оператора "жодним чином не вплинув" на роботу банку, і всі системи працездатні.

В Юнекс Банку агентству повідомили, що "майже не вплинув" на роботу фінустанови.

"Мережа наших банкоматів не така велика, більшість із них встановлені у відділеннях і з'єднані з мережею без участі мобільних операторів. Лише один банкомат був підключений до мережі "Київстару", - зазначили в його пресслужбі.

Водночас там нагадали, що торік фінустанова налагодила альтернативний канал комунікації, і наразі клієнти отримують сервісні повідомлення від банку, зокрема з одноразовими паролями для проведення окремих операцій, у месенджер Viber на відповідний фінансовий номер. Проте в пресслужбі зазначили, що якщо клієнт зовсім не має можливості скористатися інтернетом без "Київстару", то він може мати труднощі з проведенням таких операцій.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Уряд пропонує дозволити використання власних рахунків при продажах на ЦП до трьох разів/рік обсягом до EUR2 тис.

В умовах профіциту е/е генкомпанії занижують цінові заявки на РДН, щоб не попасти на балансуючий ринок – представник "Укренерго"

Укрексімбанк профінансував 700 МВт ВДЕ, приблизно 300 МВт з яких – ВЕС - член правління

Агросектор генерує 30% усіх кредитів у межах програми "5-7-9%" - Мінекономіки

У Львівській області є приблизно 500 МВт ВДЕ, ще 700 МВт може бути додано найближчими роками - глава ОВА

Система онлайн-моніторингу грального бізнесу у 1-й версії запрацює до кінця 2025р - 1-й віцепремʼєр

Запуск банку залишається пріоритетною ціллю "Укрпошти " – гендиректор

Міноборони скасувало застарілу вимогу щодо температури спалаху для дизпалива 62 градуси – директор А-95

Бізнес знову закликав відтермінувати мінімум на 10 місяців впровадження єАкцизу через неготовність системи

Збитки вагоноремонту у 2025р сягнуть 600 млн грн через падіння перевезень та профіцит вагонів – керівник напрямку УЗ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА