Ощадбанк одразу почав реагувати на збої в "Київстарі" й взявся усувати наслідки - заступник голови
Масштабний збій у роботі найбільшого українського оператора зв'язку "Київстар" призвів до відключення певних терміналів і банкоматів Ощадбанку, але його фахівці одразу взялися усувати наслідки, повідомив заступник голови правління Юрій Каціон.
"Те, що ми одразу побачили - що не працювали певні термінали й банкомати в магазинах, торговельних мережах. Думаю, ситуацію буде швидко вирішено. Або шляхом відновлення роботи самого оператора, або через встановлення альтернативних каналів зв'язку. Наші фахівці цим займаються",- сказав він у коментарі інтернет-порталу "Енергореформа" в кулуарах Energy Security Dialogue 2023 від DiXi Group у Києві у вівторок.
"Ми відразу почали реагувати, щойно отримали інформацію про збої"', - додав він.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
«Домашній Інтернет» від Київстар має найбільшу гігабітну мережу в Україні
18:43, 25.04.2024
Суд залишив чинним арешт належного Turkcell "Укртауер" і компанії з орбіти "Київстар" - Ukraine Tower Holdings B.V.
18:55, 22.04.2024
"Київстар" призначив директоркою із корпоративних зв'язків Оленицьку
12:44, 19.04.2024
"Київстар" надаватиме в Україні доступ до супутникового інтернету OneWeb
16:53, 10.04.2024
"Київстар" розпочинає співпрацю з холдингом SHERIFF в рамках гуманітарного розмінування України
18:17, 05.04.2024
ОСТАННЄ
Кабмін пропонує ВР ратифікувати Угоду про вільну торгівлю з Туреччиною
20:53, 07.05.2024
Кількість вакансій на ринку праці зросла до нового рекорду з початку війни
20:17, 07.05.2024
Голова Держенергонагляду допускає доцільність підвищення тарифів на е/е у 2024 р. з метою відновлення енергооб'єктів
14:54, 07.05.2024
Шмигаль: У квітні Україна вийшла на обсяги експорту, співставні з довоєнними місяцями
12:50, 07.05.2024
Група "Нафтогаз" у 2023 р. отримала 23,1 млрд грн чистого прибутку проти 79,1 млрд грн збитку у 2022 р.