18:24 12.12.2023

Ощадбанк одразу почав реагувати на збої в "Київстарі" й взявся усувати наслідки - заступник голови

1 хв читати
Ощадбанк одразу почав реагувати на збої в "Київстарі" й взявся усувати наслідки - заступник голови

Масштабний збій у роботі найбільшого українського оператора зв'язку "Київстар" призвів до відключення певних терміналів і банкоматів Ощадбанку, але його фахівці одразу взялися усувати наслідки, повідомив заступник голови правління Юрій Каціон.

"Те, що ми одразу побачили - що не працювали певні термінали й банкомати в магазинах, торговельних мережах. Думаю, ситуацію буде швидко вирішено. Або шляхом відновлення роботи самого оператора, або через встановлення альтернативних каналів зв'язку. Наші фахівці цим займаються",- сказав він у коментарі інтернет-порталу "Енергореформа" в кулуарах Energy Security Dialogue 2023 від DiXi Group у Києві у вівторок.

"Ми відразу почали реагувати, щойно отримали інформацію про збої"', - додав він.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Кабмін спрощує умови для імпорту Україною електроенергії

ЄС може виділити Україні EUR1,5 млрд у квітні та EUR1,9 млрд у травні за Ukraine Facility

Графіки відключень е/е тривають у Харківській області, у денні години в енергосистемі профіцит - Міненерго

ЄС виділяє EUR121 млн на докапіталізацію ЄБРР для збільшення допомоги Україні

"Енергоатом" і Westinghouse розпочали проєкт будівництва ХАЕС-5,6 за технологією АР1000

Учасники весняних зборів МВФ і Світового банку знову обговорять підтримку України

Агроекспортерам потрібно диверсифікувати ринки збуту, не очікуючи обмежень ЄС - Мінагрополітики

JKX Oil&Gas відмовилася від продажу активів в Угорщині й має намір стати енергокомпанією середньої величини в ЦСЄ

Українські та молдовські міста отримали права на участь у програмі URBACT із бюджетом EUR2 млн

Nova створила "Нова Енерджі" для розвитку власної генерації

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА