Інтерфакс-Україна
17:56 29.03.2024

ЄБА просить розширити визначення територій активних бойових дій для податкових пільг

2 хв читати
ЄБА просить розширити визначення територій активних бойових дій для податкових пільг

Перелік територій активних бойових дій, який складає Міністерство реінтеграції з метою надання податкових пільг, штучно скорочено, окремим питанням є підтримка компаній річкового судноплавства, зупиненого війною, заявляє Європейська Бізнес Асоціація (ЄБА).

"На сьогодні проблемним залишається питання не зарахування деяких прифронтових регіонів до територій активних бойових дій, у зв’язку з чим компанії, розташовані на відповідних територіях, позбавляються можливості певної підтримки – звільнення від сплати земельного податку, податку на нерухомість, економічного податку тощо", - ідеться в повідомленні ЄБА у п'ятницю.

Згідно з ним, асоціація звернулася з відповідними пропозиціями щодо зміни порядку формування такого переліку до віцепрем'єра з відновлення України - міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Олександра Кубракова, віцепрем'єра - міністра з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій Ірини Верещук, міністра фінансів Сергія Марченка та голови парламентського комітету Данила Гетманцева.

У ЄБА впевнені, що причиною нинішнього незадовільного становища є регулярне оновлення переліку Мінреінтеграції. Зокрема, такі території, як Херсонська область, Харківська, Запорізька, Миколаївська, Донецька (Краматорський район), були виключені з нього, бо там діють реєстри, хоча ситуація там мало відрізняється від ситуації на територіях, які перебувають у переліку.

На думку ЄБА, підхід до формування переліку територій активних бойових дій має бути одним для всіх територій.

На окрему увагу, вважають в асоціації, заслуговує питання зупинення судноплавства річкою Дніпро і в Чорному морі, а також закриття морських портів Бердянськ, Маріуполь, Скадовськ і Херсон. У ЄБА наголосили, що зупинка річкового судноплавства призвела до зупинення основної діяльності річкових портів на річці Дніпро, навіть тих, що не розташовані на територіях, де ведуться, велися або можуть вестися бойові дії.

Як вважає асоціація, компанії у сфері внутрішнього водного (річкового) транспорту потребують підтримки для збереження транспортної інфраструктури країни та відновлення Дніпра як основної артерії судноплавства країни, оскільки зараз вони змушені нести повний податковий тягар за відсутності судноплавства.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Укрзалізниця" заявляє про необхідність покриття дефіциту ліквідності 48,8 млрд грн у 2026 році без погашення євробондів

Яценюк: $300 млрд російських суверенних активів не вистачить на компенсацію втрат України

На Чернігівщині створять індустріальний парк, де виготовлятимуть варення і компоти

"Нафтогаз" та ATLANTIC-SEE LNG TRADE S.A. домовилися про співпрацю для постачання американського LNG в Україну

"Укрнафта" оновила 50% парку спецтехніки за три роки

Яценюк: Грошей в наступному році не буде стільки, скільки в поточному, до цього треба бути готовим

Ощадбанк притягне до відповідальності винних за умисне пошкодження систем життєзабезпечення ТОК Gulliver

"Інтерпайп" зміцнює відносин з країнами MENA у преміальному та напівпреміальному сегментах через стрімкий розвиток енергосектору

Яценюк: українська економіка попри певні обмеження є економікою воєнного часу

"Нафтогаз" та ORLEN узгодили поставки ще не менше 300 млн куб. м американського LNG в Україну

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА