17:29 25.04.2024

Порт "Чорноморськ" відновив відвантаження агропродукції на експорт

2 хв читати
Порт "Чорноморськ" відновив відвантаження агропродукції на експорт

Відвантаження аграрної продукції з морського торговельного порту "Чорноморськ" (Одеська обл.), інфраструктура якого минулого тижня суттєво постраждала від російської ракетної атаки, поступово відновлюється, повідомила брокерська компанія Spike Brokers.

Брокери зазначили, що у 2023 році у структурі експортних відвантажень водним транспортом частка порту "Чорноморськ" становила 36%, тоді як порти Дунаю - 32%, порт "Одеса" - 17%, порт "Південний" - 15%.

"За минулий тиждень ставки фрахту на перевезення кукурудзи "костерами" у напрямку східного узбережжя Італії знизилися на $3, у напрямку Іспанії та Ізраїлю - на $2. Фрахт на перевезення зерна "панамаксами" з глибоководних портів Одеси до Китаю та В'єтнаму знизився на $4", - зазначили фахівці.

Станом на 22 квітня ставки при транспортуванні з порту "Чорноморськ" до Італії (східне узбережжя) становили $29-30 (30-35 тис. тонн), Іспанії (Середземномор'я) - $30-32 (30-35 тис. тонн), В'єтнаму - $52-54 (60-65 тис. тонн), Китаю - $54-56 (60-65 тис. тонн).

Водночас ринкові ставки транспортування вантажним транспортом із порту "Ізмаїл" до порту "Констанца" (Румунія) станом на зазначену дату становлять EUR18-22 (4,5-5 тис. тонн), до портів середземноморського узбережжя Іспанії - $35- 37 (30-35 тис. тонн). Ставки транспортування з порту "Рені" до портів Ізраїлю коливаються в межах $33-35 (30-35 тис. тонн), констатували у Spike Brokers.

За інформацією джерела на зерновому ринку, яке побажало залишитися неназваним, таке обмеження могло призвести до тимчасових збоїв у доставці продукції на термінали агрохолдингу "Кернел", груп компаній Risoil та Viterra. Крім того, зупинка роботи зернових терміналів може призвести до скорочення квітневого експорту українського зерна Чорноморським зерновим коридором до 5 млн тонн за очікуваних 8 млн тонн.

Як повідомлялося, 10 квітня російські окупанти під час ранкового обстрілу Одеської області пошкодили залізничні під'їзні шляхи до низки зернових терміналів, розташованих у порту "Чорноморськ". Це призвело до тимчасових збоїв у доставці продукції на термінали агрохолдингу "Кернел", груп компаній Risoil та Viterra.

"Укрзалізниця" у день обстрілу ввела конвенцію на вантажоперевезення, яка мала діяти до 13 квітня, а потім двічі продовжувалася – спочатку до 17 квітня, потім до 22 квітня, після чого її було знято.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Оподаткування посилок до EUR150 призведе до зростання витрат на адміністрування на митниці та логістичного колапсу

Співзасновниця "Епіцентру" Галина Герега отримала понад 50% голосів у Intersport Polska

Тютюнові виробники за потурання правоохоронців відновили нелегальну роботу після тримісячної паузи - Гетманцев

Інтервенції НБУ цього тижня скоротилися до $721,2 млн

Україна відправила 106 тонн яєць до Сьєрра-Леоне та Мавританії

Фінкомітет підтримав законопроєкт щодо нової методики нарахування акцизів на спирт етиловий і біоетанол

Член "Ради семи" Конотопський розкритикував державу за законопроєкт про підвищення податків

"Укрнафта" використала бездротову систему для 3D-сейсмічних досліджень у горах

"Сталевий фронт" Ахметова передав командний пункт для ЗСУ на Донецький напрямок

Фінкомітет підтримав законопроєкт про підвищення податків до 2-го читання

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА