Інтерфакс-Україна
10:41 06.12.2024

"Київстар" у середньому на 25% підвищує оплату, надаючи більше послуг

3 хв читати
"Київстар" у середньому на 25% підвищує оплату, надаючи більше послуг

Найбільший мобільний оператор "Київстар" у середньому на 25% підвищує плату за послуги, надаючи абонентам більше послуг і бонусів.

"Київстар" завжди прагне надавати якісний зв'язок, стабільний інтернет і додаткові сервіси, які відповідають сучасним потребам наших абонентів. Саме тому компанія переглянула умови частини тарифних планів для абонентів контракту, а до кінця року перегляне ще частину тарифів передплати. У середньому ціна зміниться на 25% до вартості тарифу", - повідомили в пресслужбі "Київстару" у відповідь на запит інформаційного агентства "Інтерфакс-Україна".

Абоненти отримають більше переваг і послуг у тарифі: додаткові хвилини для дзвінків на інші мережі, додаткові гігабайти мобільного інтернету, а також можливість під'єднувати додаткові безлімітні сервіси, наголосили в пресслужбі.

У рамках тарифних планів "LOVE UA Світло Контракт 2023", "ВАШ Регіон", "ВАШ Оптимум", Smart Max, "ВАШ Преміум", "ВАШ Преміум+" тарифи вже змінилися. Додатково в планах з'явилися акційні суперсили: безлімітний інтернет, безлімітні дзвінки та безлімітні SMS, які можна підключити до 30 червня 2025 року включно.

Також закрито тарифні плани: "ВАШ Вибір", Smart, Київстар 4G, "Безлім", "Київстар 4G Extra+ 2018", "LOVE UA Магніт Контракт 2023". Користувачам цих тарифів компанія запропонувала інші, які більше наближені до їхніх споживчих потреб, повідомили у пресслужбі.

Вибір тарифів, які підлягають змінам, залежить від багатьох факторів. Зокрема, враховують зростання споживання послуг, а також той факт, що ціна деяких тарифів залишалася незмінною протягом тривалого часу, зазначають у пресслужбі. Також "Київстар", щоб оптимізувати процеси обслуговування й забезпечити ефективність операцій, періодично уніфікує тарифні плани, закриваючи їх для нових підключень.

У компанії наголосили, що абонент може вибрати інший тариф, який найкраще відповідає його потребам і можливостям. Зробити це можна в розділі "Тарифи" на сайті компанії, в застосунку "Мій Київстар" або в будь-якому фірмовому магазині "Київстар".

Востаннє перед нинішнім підвищенням компанія підвищувала тарифи для частини абонентів у квітні-травні 2024 року. Це ніколи не відбувається одномоментно для всіх клієнтів: індексація здійснюється частинами і для різних груп абонентів, зазначили в пресслужбі "Київстар".

Повідомляється, що деякі тарифні плани не змінювалися понад рік, а для низки інших змін не було з початку повномасштабного вторгнення РФ.

На рішення про зміну вартості послуг вплинуло зростання обсягів споживання, економічна ситуація й витрати на забезпечення мережі альтернативними джерелами електроенергії, кажуть у пресслужбі, наголошуючи, що зміни, які відбуваються, є вимушеним кроком й обґрунтованою реакцією компанії.

Згідно з даними Держстату, вартість телекомунікаційних послуг від початку року зросла в середньому на 4,3%, тоді як ціни на електроенергію підвищилися на 63,6%, комунальні послуги - на 18,6%, а на продукти харчування - на 10,8%, уточнили в пресслужбі.

У "Київстарі" нагадали, що для забезпечення безперебійної роботи мережі під час відключень закупили майже 2,5 тис. генераторів і 145 тис. літієвих акумуляторів. Витрати компанії зросли, оскільки обладнання потребує обслуговування й заправки. З початку повномасштабного вторгнення "Київстар" уже використав 3 млн літрів палива для генераторів. Компанія сформувала окремі підрозділи для роботи з обладнанням і платить заробітну плату працівникам, які заправляють генератори щодня, починаючи роботу з 5-ї ранку.

"Перегляд тарифів дасть змогу компанії продовжувати інвестувати в удосконалення мережі та забезпечення стабільного зв'язку для наших абонентів. Завдяки цим змінам ми зможемо ще активніше працювати над енергостійкістю, підтримкою безперебійної роботи мережі, розвитком 4G і будівництвом нових базових станцій у всій країні, щоб наші послуги ставали ще доступнішими та якіснішими", - повідомили в пресслужбі "Київстару".

У компанії не змогли спрогнозувати, як ситуація розвиватиметься у 2025 році, зазначивши, що "точних дат або переліку тарифів, які можуть змінитися, немає".

"Ми завжди керуємося принципами прозорості й інформуємо абонентів заздалегідь, якщо такі зміни плануються", - наголосили в пресслужбі мобільного оператора.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Угода з Tелеграм на $300 млн щодо xAI ще не підписана, підтвердили Маск і Дуров

"Vodafone Україна" запустив AI-платформу для аналізу навантаження на мережу з метою економії е/е

Держспецзв'язку та Національний центр кібербезпеки Фінляндії підписали меморандум про співпрацю

Готується нарада щодо використання російськими "шахедами" SIM-карток українських мобільних операторів

В Україні розпочав роботу Проєктний офіс Талліннського механізму для підвищення кіберстійкості

Національний освітній проєкт CDTO Campus розглядає можливість виходу на міжнародний рівень

NovaPay довів парк POS-терміналів у відділеннях "Нова пошта" до 7,5 тис. і планує досягти 10 тис. у 2025р

Юрчишин вважає за доцільне почати діалог про обмеження для неповнолітніх у TikTok, Telegram та інших соцмережах

"Vodafone Україна" оголосив викуп єврооблігацій на $1,1 млн у зв’язку із початком виплати дивідендів

У соціальній мережі X (колишній Twitter) фіксують збій у роботі

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА