Майже половина жителів Кропивницького готові віддати голос за чинного мера

Близько половини населення Кропивницького готові проголосувати на міських виборах за чинного мера Андрія Райковича, найвищий рейтинг на виборах до міської ради у партії "Пропозиція", висуванцем якої є Райкович, свідчать результати опитування Соціологічної групи "Рейтинг".
Згідно з оприлюдненими у п'ятницю даними, серед кандидатів у мери Кропивницького лідером є Райкович (партія "Пропозиція"): 49,2% серед тих, хто голосуватиме та визначився із вибором. 24,9% готові підтримати Артема Стрижакова (партія "Перспектива міста"), 8% – Анатолія Ларіна ("Опозиційна платформа – За життя"), 6,9% - Ольгу Ковальову-Алокілі ("Слуга народу"), 4,4% – Олександра Цертія (ВО "Батьківщина"). Рейтинги інших кандидатів – менше 3%. Не визначились, за кого голосуватимуть, близько 12% опитаних.
Моделювання другого туру виборів мера показало, що за умови виходу до нього Райковича та інших потенційних кандидатів, діючий мер отримав би перемогу. У парі зі Стрижаковим з результатом – 56% проти 33%, у парі з Ларіним – 65% проти 18%, у парі з Ковальовою-Алокілі – 66% проти 17%.
За даними опитування, 67% відповіли, що обов’язково візьмуть участь у місцевих виборах, ще 22% - вагаються, чи брати участь, 10% - малоймовірно, що голосуватимуть.
У рейтингу до міської ради Кропивницького лідирує партія "Пропозиція" з підтримкою тих, хто буде голосувати та визначився із вибором. Далі – партія "Перспектива міста", яку готові підтримати 18,8%, "Слуга народу" – з показником 11,4%, ОПЗЖ – 9,7%, "Європейська солідарність" – 8,4%, "Батьківщина" – 7%, "За майбутнє" – 4,4%, "Рідне місто" – 4,3%. Рейтинг інших партій – менше 3%. Не визначилися – близько 11%.
Опитування проводилося 3-10 жовтня серед жителів Кропивницького 18 років і старше. Вибірка репрезентативна за віком, статтю. Вибіркова сукупність: 1103 респонденти. Метод опитування: особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face). Помилка репрезентативності дослідження: не більше 3,0%.