Інтерфакс-Україна
19:43 23.09.2025

ШІ у "Дії" обробляє понад 85% звернень громадян

1 хв читати
ШІ у "Дії" обробляє понад 85% звернень громадян

ШІ-консультант, впроваджений три місяці тому в службі підтримки "Дії", правильно відповідає на 85% запитів громадян і надає консультації з понад 150 послуг, повідомив перший віцепрем’єр - міністр з цифрової трансформації Михайло Федоров.

"Три місяці тому ми впровадили АІ у службі підтримки. Без втручання оператора технологія вже надає консультацію по 150+ послугах", - написав Федоров у своєму телеграм-каналі у вівторок.

За його словами, швидкість відповіді від ШІ складає до 5 секунд, і тепер оператори обробляють лише 10–15% унікальних складних звернень, тому навантаження на них зменшилося з 80 тис. унікальних діалогів до 17 тис.

Федоров також додав, що під час обговорення ОKR (методика постановки та реалізації цілей – ІФ-У), визначена ціль зменшити кількість звернень громадян, пропрацювавши їх причини.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Укртелеком" звернувся до регулятора через запровадження в Україні "непродуктивних" та "комерційних" викликів

NovaPay та "Укрпошта" запустили післяплату для користувачів OLX

Роботу інтернету в Афганістані відновлено

Кабмін передбачив функціонування вебпорталу "Можливості для молоді"

Бета-тестування цифрової валюти "мрійки" мають запустити у "Мрії" з жовтня

Передбачені в проекті держбюджету-2026 кошти на Держкіно не дозволить взагалі фінансувати кінематограф - голова Агентства

Програма "1000 годин українського контенту" буде реалізовуватися під патронатом президента в 2026р - Мінкультури

Польща продовжує фінансувати термінали Starlink в Україні

"Укртелеком" планує підписати меморандум з учасниками ринку щодо користування кабельною каналізацію

Український фонд стартапів запускає грантову програму Startup EDGE на EUR1 млн

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА