Передвиборча кампанія в Україні характеризувалася високою напругою і різкими взаємними звинуваченнями - Міжнародна спостережна місія
Передвиборча кампанія кандидатів у президенти в Україні відзначалася високим рівнем напруження і систематичною негативною кампанією, заявили в Міжнародній місії зі спостереження за виборами, до якої входять представники Європейського парламенту, Ради Європи, Парламентської асамблеї Ради Європи, Парламентської асамблеї ОБСЄ, БДІПЛ ОБСЄ.
"У період до другого туру голосування агітація посилилася на національному рівні, а зростання напруження між сторонами характеризувалося масштабною і систематичною негативною кампанією і різкими взаємними звинуваченнями. На місцевому рівні агітаційні заходи були більш стриманими", - йдеться у звіті Міжнародної місії зі спостереження за виборами президента Україна в другому турі, поширеному на прес-конференції в понеділок у Києві.
Спостерігачі також зазначають, що кампанії кандидатів суттєво відрізнялися між собою. "Тоді як традиційна кампанія Петра Порошенка була чітко сформульована й містила конкретні положення, точки зору, зміст, кампанію Володимира Зеленського здебільшого проводили його представники, а не сам кандидат", - поінформували в місії.
Спостерігачі зазначили, що позиція В.Зеленського щодо ключових політичних проблем залишалася невизначеною під час передвиборчої кампанії.
Представники місії також відзначають високу активність користувачів соціальних мереж у негативній кампанії. "Використання рекламних повідомлень у соцмережах і постів, які очорнюють опонентів, відіграло головну роль під час кампанії другого туру, особливо з боку прихильників Петра Порошенка та меншою мірою - Володимира Зеленського", - розповіли в місії.