У Зеленського розповіли, як борються з "чорнухою"

У команді кандидата в президенти Володимира Зеленського борються з антирекламою, "спустошуючи кишені політичних опонентів", розповів в інтерв'ю "Українській правді" керівник діджитал-відділу штабу В.Зеленського Михайло Федоров.
У "Зе!Команді" пояснюють, що за підрахунками експертів, клік на таку рекламу обходиться від 3 до 6 гривень. З огляду на масштаби рекламної кампанії - це 20 тисяч доларів на день.
"Ми нещодавно викотили наш основний сайт - zе2019.сom. Там у нас є стаття зі скріншотами цієї антиреклами. Ми закликаємо людей: якщо ви бачите цю рекламу, то натискайте на неї максимально і завжди - щоб витрачати бюджети наших опонентів", - говорить М.Федоров.
"Ми помітили, що коли ми багато натискаємо, то зазвичай у них закінчуються гроші на пошук", - додав він.
Він зазначає, що "Зе!Команді" невідомо, хто конкретно запускає чорнуху проти кандидата, але відстежують деяку тенденцію:"Важко визначити, хто це робить. Але дуже дивно - коли заходиш, скажімо, в групу "Бенін клоун", то пропонує "сторінки, схожі на цю". І там постійно вибиває або сторінку "Батьківщини", або Юлії Тимошенко".
"Такий збіг. Просто люди, які лайкають одну сторінку, лайкають й іншу. У мене навіть скріншот був. З огляду на те, що це масові політичні групи, то це може бути і збіг. Тому ми не можемо говорити, хто конкретно запускає цю чорнуху. Але реально реклами дуже багато", - каже М.Федоров.