Вибори - Інтерфакс-Україна

Вибори
16:26 12.03.2019

Стало відомо, скільки грошей на рекламу витратили кандидати в президенти ще до старту виборчої кампанії

2 хв читати
Стало відомо, скільки грошей на рекламу витратили кандидати в президенти ще до старту виборчої кампанії

Політики протягом 2018 року витратили на телерекламу більш ніж 647 мільйонів гривень, з яких близько 568 мільйонів – вартість транслювання політичної реклами за участю або на замовлення кандидатів у президенти, повідомляє рух "Чесно".

"Більшість згаданих видатків на рекламу не потрапила до офіційної звітності політичних партій, а отже, походження коштів, якими оплачувалася реклама, є невідомим", - зазначили активісти. 

За даними "Чесно", торік у рекламних роликах з'являлись 15 кандидатів у президенти. Найбільше витратив на телерекламу президент Петро Порошенко – 174,9 мільйона гривень, це третина витрат усіх кандидатів.

Другу сходинку посідає Юлія Тимошенко – 126,9 мільйона гривень, третю – Олександр Шевченко з 86,5 мільйонами гривень.

Також П.Порошенко став лідером за кількістю реклами в ефірах у 2018 році.

"Найбільше реклами за участю Петра Порошенка на ТБ було в липні-серпні та наприкінці минулого року. Улітку телеканали транслювали ролики з гаслами: "Армія боронить нашу землю. Мова боронить наше серце. Віра боронить нашу душу" та "Ми йдемо своїм шляхом. Ми Україна". На грудень припала хвиля реклами про отримання Україною Томосу", - зазначають у "Чесно".

Майже нарівні з ним опинився О.Шевченко. Ролики з кожним із цих кандидатів з'являлися в ефірах понад 4 тисячі разів. У трійці лідерів – Ю.Тимошенко з більш ніж 2,5 тисячами показів.

" Найбільше реклами Юлії Тимошенко на ТБ українці побачили з липня до вересня. У цей період виходили ролики про "Новий курс", "Нову народну Конституцію", зниження ціни на газ та вступ України до НАТО", - розповіли активісти.

Крім того, повідомляється, що ролики П.Порошенка виходили на 12 каналах. Рекламу О.Шевченка, Юрія Бойка, Олега Ляшка транслювали на 7 телеканалах, Ю.Тимошенко – на 5.

Найбільше політичної реклами було на каналі "1+1" (на ефіри цього телеканалу у 2018 році припало 14% показів, зафіксованих моніторингом), на другому місці за кількістю політичної реклами опинився телеканал "Україна".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Кардинали протягом ранку четверга не змогли обрати нового Папу Римського

Конклав не зміг обрати нового Папу

Результати 1-го туру президентських виборів у Румунії свідчать про роботу РФ з просування на Заході своїх наративів - Климпуш-Цинцадзе

Мережко сподівається, що у другому турі виборів президента Румунії переможе здоровий глузд

Прокремлівський ультраправий кандидат і мер Бухареста вийшли в другий тур виборів президента Румунії – ЗМІ

Російські хакери атакували румунські веб-сайти в день президентських виборів – ЗМІ

Прокремлівський кандидат лідирує в першому турі президентських виборів в Румунії

У Румунії проходять президентські вибори

Партія "Реформувати Сполучене Королівство" лідирує на додаткових виборах в Англії

Мовний омбудсмен рекомендує Кабміну підготувати зміни до Виборчого кодексу щодо підтвердження володіння українською мовою кандидатами

ОСТАННЄ

"Слуга народу" висунула мера Золотоноші Войцехівського кандидатом на довибори в Раду в Черкаській області

Суд скасував постанову ОВК №87 про визнання виборів недійсними ще на одній дільниці - "Опора"

Суд визнав незаконним перерахунок голосів на двох дільницях на 87 окрузі в Прикарпатті - Шевченко

"Слуга народу" закликає правоохоронців дати оцінку порушенням на 87 окрузі в Прикарпатті

"ОПОРА" вимагає розслідувати можливі фальсифікації на 87 окрузі у Прикарпатті

На окрузі №87 в Івано-Франківській області на довиборах до парламенту переміг Вірастюк

На Прикарпатті планують перерахувати голоси ще на 16 дільницях - Вірастюк

Депутати "Слуги народу" заявили про фальсифікацію на одній з виборчих дільниць на Прикарпатті

Арахамія припустив, що результат довиборів у ОВК №48 буде оголошено в ніч на п'ятницю

На окрузі №87 в Івано-Франківській області мінували одну з виборчих дільниць

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА