Інтерфакс-Україна
22:22 22.11.2020

Середня явка виборців на виборах мерів на 20.00 склала майже 30% - ЦВК

1 хв читати
Середня явка виборців на виборах мерів на 20.00 склала майже 30% - ЦВК

Станом на 20.00 середня кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені на виборчих дільницях (явка виборців) на виборах міських голів 22 листопада, становила 29,53%, повідомляє прес-служба Центрвиборчкому.

Так, явка на виборах мера Дніпра склала 23,93%;

Нікопольського міського голови - 24,2%;

Слов'янського міського голови - 32,4%;

Ужгородського мера - 27,94%;

Бердянського міського голови - 39,23%;

Львівського міського голови - 38,94%;

Дрогобицького міського голови - 30,21%;

Миколаївського міського голови - 28,4%;

Полтавського міського голови - 25,52%;

Рівненського міського голови - 30,35%;

Черкаського мера - 26,02%.

"Нагадуємо, що ці відомості не носять офіційного характеру, оскільки надходять до ЦВК від територіальних виборчих комісій будь-якими засобами зв'язку, зокрема телефоном або електронною поштою", - додали в ЦВК.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

У Подільському районі в результаті ворожої атаки практично повністю знищена амбулаторія Центру первинної медико-санітарної допомоги – Кличко

Кількість постраждалих через масовану атаку російських БпЛА на Київ зросла до 16 – Кличко

10 липня: Яке сьогодні свято, все про цей день

Одну людину поранено внаслідок масованої ракетно-дронової атаки у Київській області – ОВА

Двоє загиблих і 13 постраждалих через масовану ракетно-дронову атаку ворога на Київ – КМВА

Кількість постраждалих через масовану атаку російських БпЛА на Київ зросла до 12 – Кличко

Двоє постраждалих, пожежі в житловій та нежитловій забудові внаслідок нічної атаки російських дронів – Кличко

В двох районах Києва викликано медичні бригади – Кличко

Ворожі дрони уразили житлові будинки в Шевченківському та Дарницькому районах Києва і спричинили пожежу на заправці - мер

Попередньо є влучання ворожих дронів у житловий будинок і нежитлову будівлю у Києві - КМВА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА