Інтерфакс-Україна
05:00 26.03.2025

США, Китай і Німеччина залишаються найдорожчими брендами у світі - Brand Finance

1 хв читати

США, Китай і Німеччина залишилися найдорожчими країновими брендами у світі, свідчать дані щорічного дослідження Brand Finance.

Компанія оцінила вартість бренду США майже в $37,33 трлн, що на 15,7% вище торішнього рівня. Це охоплює найрізноманітніші показники, зокрема обсяг ВВП, інвестиційну та туристичну привабливість, політику і торговельні правила, соціальні аспекти тощо.

Вартість бренду КНР зросла на 2,9% - до $20,53 трлн. Третю сходинку з великим відривом посідає ФРН (+0,3%, до $4,985 трлн).

На четверту позицію вийшла Велика Британія (+10,2%, до $4,45 трлн), відтіснивши на п'яту сходинку Японію (-4,5%, до $4,41 трлн). Далі йдуть Франція (+10,4%, до $3,89 трлн), Індія (-5,9%, до $2,77 трлн), Канада (+2,2%, до $2,73 трлн), Італія (+3,3%, до $2,4 трлн).

Цього року до десятки кращих увійшла Іспанія з вартістю бренду $2,22 трлн, яка у 2024 році перебувала на дванадцятій позиції. Південна Корея помінялася з нею місцями, а на одинадцятому місці залишилася Австралія.

Загалом у рейтингу зазначені 192 держави.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Білий дім: США сподіваються, що Росія та Україна погодяться на 30 денне перемир'я

Франція запускає пілотний проєкт з викладання української мови як другої іноземної у коледжах та ліцеях

Глави МЗС України і Німеччини обговорили мирні зусилля та необхідність посилення тиску на Росію

США та європейці завершують узгодження 30-денної пропозиції щодо припинення вогню між Україною та Росією

Суд взяв під варту чоловіка, який розстріляв людей на Софіївській Борщагівці під Києвом

Барро вважає перемир'я РФ "маркетинговою операцією"

Шмигаль обговорив з новим очільником МЗС ФРН зміцнення співпраці

Єрмак дасть доручення своєму заступнику вивчати питання підняття зарплати військовослужбовцям

РФ не може воювати без Китаю - Єрмак

Більшість у Конгресі США вірить у боротьбу України - член Палати представників Росс

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА