Інтерфакс-Україна
10:40 05.09.2025

Kormotech увійшов до топ-20 європейських виробників кормів для тварин за версією Petfood Industry

2 хв читати
Kormotech увійшов до топ-20 європейських виробників кормів для тварин за версією Petfood Industry

Українська група компаній Kormotech, виробник кормів для собак та котів, посіла 20-те місце в рейтингу "52 European Pet Food Companies' Annual Revenues 2024", який щороку формує профільне видання Petfood Industry.

За даними рейтингу, у 2024 році виторг Kormotech становив $162,66 млн, що на $10,2 млн більше за показник 2023 року. Обсяги продажу сухих і вологих кормів для котів та собак сягнули 83 тис. тонн, що на 10 тис. тонн перевершило показник попереднього року. Найбільший сегмент – преміальні раціони, на які припало 37 тис. тонн (44% від загального обсягу).

Продукція компанії реалізується у 51 країні під власними торговими марками, а також під брендами партнерів. Основні експортні ринки – країни Центрально-Східної Європи, зокрема Польща, Румунія, Болгарія, Греція та країни Балтії, де зосереджено ключові офіси та логістичний хаб.

У рейтингу враховано зростання європейського ринку кормів для собак, котів та інших домашніх тварин у 2024 році. За даними Федерації європейської індустрії кормів для домашніх тварин (FEDIAF), прибутковість у європейському секторі кормів для тварин зростає за рахунок ласощів: у 2023 році ласощі для собак, що становили лише 9% від обсягу, принесли 24% від загальної вартості ринку. Аналогічно ласощі для котів, маючи 3% обсягу, забезпечили 10% вартості.

Також видання зазначає, що європейський ринок харчових добавок для тварин, оцінений 2023 року в $247,8 млн, до 2033 року, за прогнозами, досягне $441,6 млн.

Kormotech – міжнародна сімейна компанія з українським корінням, заснована у 2003 році. Виробляє корми для котів і собак під ТМ Optimeal, Club 4 Paws, Delickcious, Мяу!, Гав!, My Love. Має виробничі потужності в Україні та ЄС, асортимент налічує понад 650 позицій. Продукція компанії представлена в 51 країні світу як під власними торговими марками, так і під торговими марками компаній-партнерів.

Згідно з оприлюдненою інформацією, стратегічна мета компанії – до 2029 року увійти до топ-30 світових виробників кормів для тварин із річною виручкою EUR500 млн, з яких EUR300 млн планується забезпечити за рахунок європейських ринків.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Глава НБУ анонсував після місії МВФ інтенсивні техконсультації сторін щодо дизайну та параметрів нової програми

"Укрзалізниця" потребує запровадження ПСО для пасажирських перевезень – перша заступниця голови комітету Ради

"Укрнафта" першою у нафтогазовій галузі України отримала сертифікат ISO 29001

Держенергонагляд зафіксував близько 350 зауважень до стану протиаварійної автоматики в обленерго та споживачів

Кількість платників податків в серпневому оновленні "Клубу білого бізнесу" зменшиться на 26% - ДПС

НКРЕКП здійснює попереднє дослідження щодо можливих зловживань на оптовому енергоринку у серпні-вересні 2025р.

Бізнес закликав Мінфін, Мінрозвитку та комітети Ради звільнити від земельного податку залізничні ділянки

"Укренерго" реалізує заходи для приєднання до європейських платформ балансуючої енергії ENTSO-E

Уряд пропонує дозволити використання власних рахунків при продажах на ЦП до трьох разів/рік обсягом до EUR2 тис.

Доходність ОВДП на аукціонах залишилася незмінною напередодні засідання НБУ щодо облікової ставки

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА