Інтерфакс-Україна
10:44 29.05.2025

"Євробачення-2025" охопило 166 млн глядачів на 37 ринках суспільних мовників

2 хв читати
"Євробачення-2025" охопило 166 млн глядачів на 37 ринках суспільних мовників

Міжнародний пісенний конкурс "Євробачення-2025" у Базелі (Швейцарія) охопив 166 млн людей на 37 ринках суспільних мовників, що на 3 мільйони глядачів більше порівняно з 2024 роком. 

"69-й пісенний конкурс "Євробачення", організований швейцарським суспільним мовником SRG SSR у Базелі, охопив 166 мільйонів людей на 37 ринках суспільних мовників, що на три мільйони глядачів більше порівняно з 2024 роком. Частка переглядів гранд-фіналу у 2025 році склала 47,7%, що є найвищим показником з 2004 року та більш ніж вдвічі перевищує середній показник для тієї ж групи каналів мовлення (19,9%)", - йдеться у повідомленні "Суспільного".

Відзначається, що серед молодіжної аудиторії (15-24 роки) гранд-фінал досяг частки переглядів 60,4% — найвищого показника за всю історію спостережень, що майже в 4 рази перевищує середній показник для цих каналів (16,0%).

Загалом, частка переглядів гранд-фіналу перевищила 50% у 19 з 37 суспільних ринків, на чолі з Ісландією (97,8%), Фінляндією (90,5%), Швецією (89,6%), Норвегією (85,4%) та Данією (75,1%), а у країні-господарці фінал спостерігали в середньому 1,1 млн глядачів, що на 57% більше, ніж минулого року, з рекордною кількістю переглядів та часткою у всіх мовних регіонах. 

Ключові ринки також досягли історичних максимумів: Німеччина (найвища середня аудиторія серед усіх країн — 9,1 млн глядачів — найкращий показник з 2016 року); Польща (4 млн глядачів — втричі більше, ніж тогорічний показник); Греція (2,8 млн глядачів та частка 70,8% — найвищий показник з 2010 року); Франція (частка переглядів 40,0% — найвищий показник за всю історію); Фінляндія (частка переглядів 90,5% — абсолютний рекорд).

Також, продовж 7 днів після трансляції гранд-фінал "Євробачення-2025" зібрав 12,1 млн переглядів на офіційному каналі пісенного конкурсу на ютубі, що на 8% більше порівняно з Мальме 2024-го року. 

"Протягом усього періоду конкурсу (з 3 по 24 травня) загальна кількість переглядів контенту на ютуб-каналі "Євробачення" досягла 369,5 мільйона, що на 9,3% більше, ніж минулого року. Платформу переглянули 60,7 мільйона унікальних глядачів з 232 країн і територій", - йдеться в повідомленні.

Як повідомлялося, ніч на 18 травня у швейцарському місті Базель відбувся фінал пісенного конкурсу "Євробачення-2025", переможцем якого став представник Австрії виконавець JJ з піснею "Wasted Love". Представники України гурт Ziferblat посіли 9-те місце.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зеленський підписав два укази про запровадження санкцій проти низки фізичних та юридичних осіб

Картину "Молитва" сучасного українського художника передадуть Папі Римському

До кінця року додатково буде захищено 100 об’єктів критичної інфраструктури - Мінрозвитку

Генпрокурор обговорив з президентом Литви створення Спецтрибуналу та невідворотність покарання за воєнні злочини

До Чехії екстрадовано учасника шахрайських кол-центрів, які виманювали гроші у громадян ЄС

Глава СБУ: Позаминулого літа ми провели успішну операцію по знищенню одного з трьох "Орєшників" на території РФ

Український фонд культурної спадщини працюватиме за бельгійським законодавством

В Києві підрядник привласнив 2,7 млн грн під час ремонту електропостачання на Сирецько-Печерській лінії метро

Мовний омбудсмен стурбована повідомленнями про загрозу зняття з розгляду законопроєкту щодо оновлення перекладу Європейської хартії мов

В Іспанії відбудеться регулярна зустріч "Коаліції охочих" на рівні політдиректорів, нічого "секретного" немає - МЗС

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА