Інтерфакс-Україна
14:25 08.08.2025

Мінрозвитку та концесіонер Херсонського порту обговорили перегляд умов концесії з урахуванням форс-мажору

2 хв читати
Мінрозвитку та концесіонер Херсонського порту обговорили перегляд умов концесії з урахуванням форс-мажору
Фото: https://mindev.gov.ua/

Міністерство розвитку громад та територій на засіданні робочої групи обговорили перегляд умов концесійного договору Херсонського морський торговельний порту з його концесінером з урахуванням того, що у жовтні 2025 року набудуть чинності законодавчі зміни, які нададуть змогу адаптувати концесійні угоди до умов форс-мажору

"Ми спільно працюємо над тим, щоб навіть у складній безпековій ситуації використовувати здобутки державно-приватного партнерства у розвитку інфраструктури", – цитуються у релізі Мінрозвитку в п’ятницю слова заступника міністра Андрія Кашуби.

Згідно з ним, новий закон про приватно-публічне партнерство (ППП) №4510, днями підписаний президентом, у разі форс-мажору надасть можливість призупиняти строк договорів, змінювати фінансові умови та врегульовувати соціальні питання з урахуванням соціального аспекту та особливостей відновлення портової інфраструктури.

Участь у зустрічі взяли заступники міністра Андрій Кашуба та Марина Денисюк, представники компанії-концесіонера ТОВ "Херсонський порт" і Адміністрації морських портів України, а також заступниця бізнес-омбудсмена Тетяна Коротка.

Як повідомлялося, Херсонський морський торговельний порт 2020 року було передано в концесію на 30 років компанії "Рисоіл-Херсон". Пізніше стало відомо, що співінвестор компанії "Рисоіл-Херсон" Джемал Інаїшвілі вийшов із проєкту. За його словами, основною причиною такого рішення було затягування процесу передачі порту концесіонеру.

Другим довоєнним проєктом концесії порту стала передача в концесію майна порту "Ольвія" (Миколаїв) в грудні 2021 року на 35 років катарській QTerminals Olvia. Інвестиції компанії оцінювали в 3,4 млрд грн. Крім того, коштом компанії планувалося будівництво нового тунелю під залізницею в Корабельному районі в Миколаєві вартістю 80 млн грн.

З початком широкомасштабної агресії Росії судноплавство було припинено як у Херсонському порту, так і у Миколаївському.

Тимур Ткаченко, який на той час був заступником глави Мінрозвитку, в листопаді 2024 року зазначив, що триває підготовка до перезапуску концесійних проєктів у портах "Ольвія" і "Херсон".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Сирський: Збільшуємо тиск на окупантів, протидіємо спробам противника просунутися вперед

Через ворожу атаку по центральному ринку Сум вогнем знищено десять кіосків

"Азов" повідомив про зачищення від ворога Золотого Колодязя та шести сіл і знищення 271 окупанта – заява

Суд відмовився задовольнити клопотання про взяття під варту і відсторонення від посади керівника апарату КМДА Загуменного

Усі осередки горіння у Сумах ліквідовано, обійшлося без постраждалих

Сили оборони України відкинули ворога від Золотого Колодязя, звільнено 31 кв км

Уряд України підтримав законопроєкт про відтермінування відкриття декларацій військовослужбовців

Трамп про зустріч з Путіним: Думаю, що все пройде дуже добре, а якщо ні, я швидко повернуся додому

4,3 млрд грн сьогодні спрямовано бригадам, чиї батальйони діють на лінії бойового зіткнення – Шмигаль

Ексдержуповноважена АМКУ Артеменко з офісу реформ Кабміна стала заступницею глави Мінекономіки

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА