Інтерфакс-Україна
10:28 15.10.2025

Створення українського контенту, який не є контрпропагандою - один із ключових напрямів культурної політики - Бережна

2 хв читати
Створення українського контенту, який не є контрпропагандою - один із ключових напрямів культурної політики - Бережна
Фото: https://mcsc.gov.ua

Створення і популяризація українського контенту, який не є контрпропагандою - один із ключових напрямів культурної політики, заявляє в. о. міністра культури та стратегічних комунікацій Тетяна Бережна.

"Через мистецтво, літературу, традиції, історичну спадщину та сучасний контент ми формуємо спільні сенси. Також зараз триває процес деколонізації культури. Ми відновлюємо історичну справедливість. Тепер черга це все об’єднати у спільну політику та план дій", — цитує Бережну прес-служба по результатам засідання Координаційної ради з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності.

Зазначається, що вона окреслила три ключові напрями культурної політики: забезпечення автономії українських культурних інституцій, щоб вони мали більше можливостей залучати ресурси, співпрацювати з бізнесом та міжнародними партнерами; створення і популяризація українського контенту, який не є контрпропагандою, а правдиво розповідає світові, ким є українці; охорона та збереження культурної спадщини, адже саме пам’ятки, артефакти й музейні колекції є носіями історичної пам’яті та самосвідомості.

На думку очільниці відомства, ці кроки сприятимуть формуванню національної ідентичності серед широкої аудиторії.

Як повідомлялося, під патронатом президента України Володимира Зеленського в 2026 році буде реалізовуватися програма "1000 годин українського контенту". Зокрема, в проєкті державного бюджету на 2026 рік Міністерству культури стратегічних комунікацій передбачено 4 млрд грн на забезпечення стратегічних комунікацій, інформаційної безпеки, заходів з європейської і євроатлантичної інтеграції, національної ідентичності, героїзму, творення та поширення аудіовізуальних творів патріотичного спрямування. Зазначається, що кошти підуть на створення українського культурного продукту: нові фільми, серіали, музика, книги й проєкти, що утверджують українську ідентичність і розповідають світу про Україну.

Голова Держкіно Андрій Осіпов заявив, що сприймає як недовіру до команди інституції той факт, що програму хочуть провести поза Агентством кіно. Також частина членів Комітету з питань гуманітарної та інформаційної політики виказували свою незгоду з тим, що кошти на цю програму будуть виділятися через Мінкультури, а не безпосередньо для Держкіно.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зеленський: Готуємо спеціальні рішення, які можуть зміцнити наш захист в прикордонних областях

Низка активістів закликають вийти на акцію протесту проти корупції в Києві на Майдані, інші не підтримують цю ідею

До 6 млн українців можуть потребувати реабілітації у майбутньому

В Раді зареєстровано законопроєкт про розширення підстав для обмеження виїзду громадян за кордон

Віцепремʼєр Італії закликав не давати Україні грошей на тлі корупційного скандалу в енергетиці

ЗАЕС знову під загрозою блекаута

Кількість постраждалих в Києві після нічної атаки сягнула 36 людей, пʼятеро з них у важкому стані

Свириденко: Уряд пропонує на 2026р. 10,6 млрд грн дотацій для прифронтових територій і 30,9 млрд грн для територій, які втратили доходи

Київщина у 2025р. спрямувала 2,8 млрд грн. на підтримку сил безпеки та оборони - на 400 млн грн більше, ніж торік

Коломойський переконаний, що Міндіч не міг очолювати схему корупції в енергетиці і з нього зробили "стрілочника"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА