В "Опорі" розповіли, хто з кандидатів проводив найбільш масштабну агітацію в лютому

Кандидати у президенти України Петро Порошенко, Юлія Тимошенко та Олег Ляшко проводили в лютому найбільш масштабну за територіальним охопленням і використання різних типів агітації передвиборну кампанію, також досить активні були Анатолій Гриценко та Андрій Садовий, зазначають у громадянській мережі "Опора".
У звіті організації за результатами спостереження в лютому за виборами президента України зазначається, що шоумен Володимир Зеленський концентрується на зовнішній рекламі та агітації в інтернет-ЗМІ, кандидати Руслан Кошулинський, Олександр Вілкул, Юрій Бойко, Сергій Тарута проводять активні кампанії лише в окремих регіонах України.
Найменш помітні у проведенні агітаційних заходів Юлія Литвиненко, Сергій Носенко, Сергій Кривонос, Роман Насіров, Олександр Мороз, Олександр Данилюк, Микола Габер, Інна Богословська, Володимир Петров, Віталій Купрій, Аркадій Корнацький, Віталій Скоцик.
Спостерігачі "Опори" в лютому фіксували наявність зовнішньої агітації в усіх регіонах України з боку шести кандидатів: П.Порошенка, Ю.Тимошенко, О.Ляшка, А.Садового, А.Гриценка і В.Зеленського. Ці ж кандидати найактивніше агітували в інтернет-ЗМІ.
У лютому активізувалася агітація з використанням наметів на вулицях і поширення через них партійних газет та інших друкованих інформаційних матеріалів. Таку форму активності використовували штаби П.Порошенка, Ю.Тимошенко, А.Гриценка, А.Садового, О.Ляшка та Р.Кошулинського.