Інтерфакс-Україна
17:25 14.10.2022

Експерт заявляє про штучно створений дефіцит на ринку телереклами

2 хв читати
Експерт заявляє про штучно створений дефіцит на ринку телереклами

Національний телевізійний ринок зіштовхнувся з дефіцитом рекламного ресурсу, штучно створеним позицією продавців реклами на каналах груп "1+1 Media" та SLM, вважає Дмитро Дутчин, директор з маркетингу та продажу Space Media, що продає рекламу на телеканалах Inter Media Group.

"Пов'язано це з позицією продавців реклами на каналах груп "1+1 Media" та SLM, які називають себе Premium TV. З липня 2022 року вони висунули для рекламодавців умову: розміщуйтеся лише на наших дев'яти каналах (з жовтня їх стало 11 – додалися ще два сторонніх) та отримайте знижку", – зазначив Дутчин у колонці на сайті агентства "Інтерфакс-Україна".

"А якщо розміщуватиметеся десь ще на інших каналах (наприклад, на каналах Inter Media Group), то ми позбавляємо вас знижки, тому зростання вашої ціни буде в діапазоні від 14% до 186%, залежно від питомої ваги кількості виходів реклами на інших каналах", – пояснив експерт.

За його словами, такі дії призвели до перекосу на ринку. За даними Дутчина, на каналах "1+1 Media" та SLM завантаження рекламних блоків на максимальному рівні – близько 80-90% законодавчої квоти, тоді як ефір каналів Inter Media Group заповнено на 10-20%.

"Водночас ефір каналів Inter Media Group заповнено на 10-20%. При цьому економіка не може скористатися незаповненими доступними рекламними можливостями через позицію двох гравців ринку", - вважає директор з маркетингу та продажу Space Media.

За його словами, коли заповнюваність рекламної квоти на каналах SLM та "1+1 Media" досягне 100%, може запрацювати принцип аукціону: хто заплатив більше, той і отримує ефірний час. "Для українського бізнесу, на тлі рекордного падіння купівельної спроможності, це парадокс. Ті українські виробники, які потроху оживають, не можуть змагатися з тими, хто почувається непогано", – зазначив експерт.

За даними Дутчина, у довоєнний час одночасно протягом тижня в рамках національних кампаній на телебаченні рекламувалося близько 200-250 брендів, тоді як зараз у 2-2,5 раза менше – близько 100.

Ринок телереклами збалансується, якщо буде відновлено нормальну здорову конкуренцію і буде прибрано фактори, які штучно створюють дефіцит ефірного рекламного ресурсу, вважає експерт.

"Розширення інструментарію та встановлення на ринку обґрунтованих цін на рекламу – це пріоритетне завдання, важливе для економіки країни", – наголосив він.

Агентство "Інтерфакс-Україна" звернулося за коментарями і до інших учасників ринку.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ШІ-стартап Маска xAI продає акції на $300 млн і має намір залучити ще $5 млрд

"Нова пошта" пояснила, що зміниться для посилок з післясплатою через посилення контролю держави за діяльністю підприємців

Apple оскаржить припис ЄК забезпечити сумісність iOS із продуктами конкурентів

Зеленський підписав закон для приєднання України до європейського роумінгового простору

"Київстар" планує завдяки інвестиціям в $1 млрд довести частку нетелеком доходів до 50% за 5 років

Наглядову раду "Укрпошти" залишив голова КМВА Тимур Ткаченко

"Нова пошта" після нічної атаки ворога встановить в Ізмаїлі мобільне відділення

Угода з Tелеграм на $300 млн щодо xAI ще не підписана, підтвердили Маск і Дуров

"Vodafone Україна" запустив AI-платформу для аналізу навантаження на мережу з метою економії е/е

Держспецзв'язку та Національний центр кібербезпеки Фінляндії підписали меморандум про співпрацю

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА