Sinsay відкриє магазин у ТРЦ Gallery Green під Києвом
Польська fashion-група LPP відкриє магазин бренда одягу, взуття та аксесуарів Sinsay у торговельно-розважальному центрі Gallery Green, який будує компанія "Епіцентр К" у селищі Чабани Київської області.
"Наша стратегія полягає в тому, щоб об’єднати під брендом GALLERY, інноваційні торгові концепти мережі Епіцентр, сімейні парки розваг EPILAND та торгову галерею, що складатиметься з відомих національних та міжнародних торгових мереж. Тож ми з радістю анонсуємо відкриття в ТРЦ GALLERY Green магазину Sinsay - одного з найпопулярніших в Україні брендів одягу, взуття та аксесуарів", - прокоментувала керівниця департаменту розвитку ТРЦ компанії "Епіцентр К" Катерина Весна.
При цьому наголошується, що перший повноцінний ТРЦ компанії "Епіцентр К" готується до відкриття вже наприкінці 2024 року. Загальна площа ТРЦ Gallery Green становитиме 96 тис. кв. м, а орендна - 62 тис. кв. м. З них на 51,5 тис. кв. м розташовуватиметься сам "Епіцентр", а ще на 3 тис. кв. м - сімейний парк розваг Epiland.
Площа магазину Sinsay становитиме 1130 кв. м.
"Наша зацікавленість у відкритті магазину в Чабанах зумовлена цілою низкою переваг, які матиме ТРЦ GALLERY Green. В першу чергу - це потужні “якірні орендарі” у вигляді торгових форматів мережі Епіцентр та парку розваг EPILAND. Вони забезпечать високий трафік відвідувачів та стабільність роботи як магазину Sinsay, так і всього торгово-розважального комплексу", - зазначив генеральний директор LPP Ukraine Ярема Івахів.
До проєкту залучено також низку інших торговельних операторів, зокрема такі бренди як Victoria's Secret (95 кв. м), Famo (76 кв. м), Brabrabra (50 кв. м), "Секунда" (32 кв. м) та інші. Крім того, концепція ТРЦ передбачає відкриття фуд-корту, до якого вже долучилися "Львівські круасани" (52 кв. м), ресторан Menya Musashi (69 кв. м) і кафе Brewsel (26 кв. м).
Додатково в ТРЦ Gallery Green працюватиме продуктовий супермаркет Food Market площею 3 тис. кв. м із власними ресторанами, які матимуть вихід до озера у внутрішньому дворі ТРЦ. Серед інших операторів торгової галереї можна відзначити Intersport (1,5 тис. кв. м) і дитячий магазин E.Pic (1,6 тис. кв. м).
Як повідомлялося, паралельно з будівництвом ТРЦ Gallery Green компанія "Епіцентр К" веде роботу над запуском ще двох великих торгово-розважальних центрів. Зокрема, 2025 року заплановано відкриття ТРЦ Gallery Bucha загальною площею 97 тис. кв. м, а 2027 року - ТРЦ Gallery Lviv з GBA близько 280 тис. кв. м.
Група компаній "Епіцентр" - це омніканальна екосистема, що об'єднує торговельні мережі "Епіцентр" і "Нова лінія", інтернет-магазин epicentrk.ua, агрохолдинг "Епіцентр-Агро", заводи з виробництва керамічної плитки Epicenter Ceramic Corporation, деревообробне підприємство ЦБМ "Осмолода", логістичні потужності.
До повномасштабного вторгнення РФ в Україну мережа "Епіцентр" об'єднувала понад 80 ТЦ у всіх регіонах країни. Війна зруйнувала сім ТЦ у Маріуполі, Нікополі, Бучі, Чернігові, Харкові та Херсоні (два). Ще три об'єкти (у Мелітополі, Краматорську та Харкові) не працюють унаслідок окупації українських територій, обстрілів або близькості до зон бойових дій. Станом на 5 червня роздрібна мережа групи компаній налічує 71 торговий об'єкт під брендами "Епіцентр" і "Нова Лінія".
Незважаючи на суттєві втрати, ритейлер продовжує інвестувати в економіку: у 2022-2023 роках компанія вклала в різні проєкти понад 14,2 млрд грн. Загалом же інвестиційний план групи компаній "Епіцентр" до 2030 року передбачає розвиток проєктів у сферах ритейлу, виробництва, агропромисловості, логістики, e-commerce та енергетики на загальну суму приблизно 100 млрд грн.
За даними Єдиного держреєстру юросіб та фізосіб-підприємців, учасниками ТОВ "Епіцентр К" є Олександр Герега (51,3%), Галина Герега (47,97%) і Тетяна Суржик (0,73%).