У Міноборони України очікують збільшення на 20% конкуренції між постачальниками/виробниками після запуску платформи "ПартнерMOD"
Міністерство оборони України очікує, що після запуску платформи "ПартнерMOD", розробленої для полегшення співпраці з виробниками і постачальниками тилового майна для Збройних сил України, конкуренція збільшиться на 20%, заявив заступник міністра оборони Дмитро Кліменков.
"Підвищення конкуренції більш ніж на 20% ми очікуємо після запуску цього сайту. А також, звісно, підвищення якості. Тому що чим більшою буде конкуренція, тим більшим буде вибір. Щоб не було, що на той чи інший товар - постійні виробники. Ми потребуємо розвитку бізнесу, розвитку економіки", - сказав Кліменков на брифінгу в Києві в середу.
Він пояснив, що сайт названо "ПартнерMOD" "не просто так", оскільки мета відомства - розширити список усіх наявних в Україні постачальників і виробників і показати, які кроки може зробити постачальник для того, щоб стати партнером Міноборони й постачати свій товар за конкретними правилами та вимогами до ЗСУ.
"Щоб постачальник, виробник знав, як йому працювати з Міноборони, як подавати заявки, як виходити на торги, які документи мати. Тобто ми хочемо отримувати зворотний зв'язок, мати комунікацію з постачальниками/виробниками", - розповів Кліменков.
Заступник міністра наголосив, що основна мета заходу - "показати важливі речі в плані цифровізації, які впроваджує Міноборони для того, щоб усі закупівлі, які здійснюються, були не лише ефективними, а й прозорими, зрозумілими для суспільства, ЗСУ - головного замовника, і всієї громадськості".
Він зазначив, що корупційні ризики в такий спосіб знижуються за рахунок відсутності "ручного" управління, людського фактора.
Кліменков також повідомив про нульову вартість нової платформи для бюджету України, оскільки проєкт було запущено коштом партнерів.