Події

Найбільший український виробник вогнезахисних матеріалів "Ковлар Груп" заявляє про інформаційну атаку

Найбільший український виробник вогнезахисних матеріалів "Ковлар Груп" заявляє про дискредитаційну кампанію та вимагає її розслідування, повідомили у пресслужбі компанії.

"Ми вживаємо всіх можливих заходів для притягнення до відповідальності осіб, які залучені до створення та розповсюдження наклепницької інформації та готуємо заяви до Національної поліції України, Служби безпеки України і Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України для розслідування цього інциденту", - прокоментував директор "Ковлар Груп" Костянтин Калафат інформаційну кампанію від 14-25 серпня, коли в українських ЗМІ були розміщені понад 100 однотипних замовних публікацій, метою яких була дискредитація компанії "Ковлар Груп", її засновників та співробітників.

За його словами, експерти медіа-спільноти оцінюють вартість такої атаки в межах $50-100 тис., що свідчить про серйозність намірів замовників чорного піару зіпсувати репутацію "Ковлар Груп" флагмана української вогнезахисної галузі, який заважає розкрадати кошти на державних закупівлях.

Калафат вважає, що розміщення цих публікацій є частиною спланованої інформаційної кампанії, пов’язаної із діяльністю недоброчесних конкурентів, які в останні роки за допомогою корупційних чиновників виграють тендери.

"Як показує практика тендерів останніх років, ціна вогнезахисних матеріалів Ammokote виробництва "Ковлар Груп" значно нижча, ніж ціна продукції, з якою перемагають у тендерах недоброчесні ділки, що ошукують державу та крадуть із бюджету України сотні мільйонів гривень", - повідомив він.

Він нагадав, що тему багатомільйонних розкрадань бюджетних коштів у тендерах на протипожежний захист державних об’єктів досліджував журналіст проєкту "НАШІ ГРОШІ" Юрій Ніколов. Згідно його розслідуванням у 2014, 2019 та 2024 роках. завищення ціни на вогнезахисну фарбу та шпаклівку для потреб атомної промисловості становило до 5 разів, а у проєктах із будівництва накриттів стратегічних обʼєктів енергетики - до 10 разів.

"Імовірно, що кінцевою метою корумпованих ділків є припинення діяльності найбільшого українського виробника вогнезахисних матеріалів, який формує прозорі правила гри на ринку і пропонує одну з найнижчих цін на вогнезахисні матеріали. Якщо такий задум здійсниться, то будівельна галузь отримає значне підвищення цін на вогнезахист, а держава буде змушена витрачати величезні кошти на закупівлю вогнезахисних матеріалів", - сказав він.

Створена у 2015 році "Ковлар Груп" виробляє понад 25 видів засобів пасивного вогнезахисту, використовуючи сучасні технології, що дозволяє українським замовникам будівництва отримувати високоякісні вогнезахисні матеріали за доступною ціною. Наукові розробки та клієнтоорієнтований підхід дозволили компанії за 9 років вирости зі стартапу до найбільшого вітчизняного виробника вогнезахисту, який наразі займає близько 60% ринку.

У компанії повідомили, що, незважаючи на інформаційну атаку, продовжують працювати у звичайному режимі, виробляти якісні вогнезахисні матеріали та інвестувати у розробку нових продуктів. Також "Ковлар Груп" вживає всіх можливих заходів для притягнення до відповідальності осіб, які залучені до створення та розповсюдження наклепницької інформації та готує заяви до Національної поліції України, Служби безпеки України і Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України для розслідування цього інциденту.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ