Deutsche Telekom зберіг перше місце в Європі за вартістю бренду
Німецький телекомунікаційний оператор Deutsche Telekom зберіг перше місце в Європі за вартістю бренду цього року, на другій позиції залишився автовиробник Mercedes-Benz, повідомляє Brand Finance.
Вартість бренду Deutsche Telekom збільшилася майже на 13% за рік - до 68,4 млрд євро, тоді як Mercedes-Benz - скоротилася на 2%, до 55,5 млрд євро.
На третю сходинку вийшов британський нафтовиробник Shell (+1%, до 47 млрд євро), який відсунув на четверте місце німецького страховика Allianz (-6%, до 43,8 млрд євро).
Porsche (+13,6%, до 40,25 млрд євро) піднявся на п'яту позицію, змістивши на шосту сходинку Bayerische Motoren Werke AG (-1,7%, до 38,3 млрд євро). Водночас Volkswagen зберіг за собою сьоме місце (-3,6%, до 31,5 млрд євро).
Далі йдуть французький будинок моди Louis Vuitton (+19%, до 30 млрд євро) і британський аудитор EY (+16%, до 28,8 млрд євро).
У десятку цього року потрапив модний бренд Chanel, вартість якого злетіла більш ніж на 30% (до 24,3 млрд євро). У результаті лідерів покинув продуктовий бренд Nestle, який перемістився на тринадцяту сходинку.
Найсуттєвіший стрибок продемонстрував британський розробник процесорів Arm. Його вартість злетіла майже вп'ятеро - до 1,1 млрд євро з 223 млн євро минулого року - на тлі зростання інтересу до штучного інтелекту.
Також сильно подорожчали італійський постачальник електроенергії Edison (удвічі, до 2,2 млрд євро) і данський страховик Tryg (+61%, до 1,5 млрд євро).
Сукупна вартість європейських брендів серед п’ятсот найкращих 2024 року сягнула 2,2 трлн євро, повідомляється у звіті Brand Finance. Також на частку Німеччини припадає 26,8% цієї суми, Франції - 21,2%, Великої Британії - 16,8%.
Серед країн за кількістю брендів, що увійшли до рейтингу, лідирує Франція (90), потім ідуть Британія (82) і ФРН (78).