Інтерфакс-Україна
13:03 02.10.2024

Мінкультури: Стара айдентика відомства не відповідає новим викликам, але війна - не час для ребрендингу

2 хв читати
Мінкультури: Стара айдентика відомства не відповідає новим викликам, але війна - не час для ребрендингу

У Міністерстві культури та стратегічних комунікацій України заявляють, що стара айдентика відомства не відповідає новим викликам і завданням, але вважають, що в умовах війни не час вирішувати питання ребрендингу.

"У 2021 році Міністерство культури та інформаційної політики України презентувало свій новий бренд. Метою ребрендингу було показати міністерство як сучасну державну установу, яка відповідала тогочасним викликам. Під час розробки нової айдентики основна увага приділялася напрямам роботи Міністерства культури та інформаційної політики того часу, серед яких були туризм, релігія, кіно тощо", - йдеться у відповіді Мінкультури на запит агентства "Інтерфакс-Україна" щодо причини відмови відомства від старої айдентики та візуального бренду.

У відомстві наголосили, що на сьогодні в міністерства змінилася назва, стратегічні напрями роботи, а також виклики й завдання в сучасних реаліях воєнного стану.

Водночас у Мінкультури наголосили, що переосмислення айдентики, яку було розроблено 2021 року, під нові завдання потребує значного ресурсу і фінансування, і відомство вважає, що в умовах війни не час вирішувати питання ребрендингу.

На початку вересня Кабінет Міністрів України перейменував Міністерство культури та інформаційної політики на Міністерство культури та стратегічних комунікацій.

Після чого можна було помітити, що візуальне оформлення сайту й соціальних мереж відомства зазнало змін, зокрема, перестала використовуватися айдентика та логотип, які використовувалися раніше. Крім того, міністерство перейшло на нову адресу сайту з mcip.gov.ua на mcsc.gov.ua.

Як повідомлялося, у червні 2021 року Міністерство культури та інформаційної політики України презентувало новий візуальний бренд відомства. Зазначалося, що ребрендинг мав на меті показати міністерство як сучасну державну установу, що відповідає сучасним викликам, а новий стиль бренду репрезентував актуальну українську культуру - привабливу та зрозумілу для сучасних українців. Зокрема, тоді новий логотип Мінкультури описували як "легкий і витончений", а нариси літер у логотипі мали відсилки до давньоруської каліграфії, як-от "Слово о полку Ігоревім" і рукописи Київської Русі.

Пізніше, у вересні 2023 року, Мінкультури оновило свій сайт. Зокрема, міністерство перейшло на нову адресу з mkip.gov.ua на mcip.gov.ua, а також змінило візуальне оформлення, використавши логотип і айдентику відомства, яку було презентовано 2021 року.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ЄС відклав покарання Apple та Meta перед початком торговельних переговорів з США – ЗМІ

РФ докладає величезних зусиль, щоб вплинути на результати виборів у Молдові та використати її проти України – Санду

Raiffeisen Business Online попередив про технічні роботи з вечора суботи

Пожежа пошкодила споруди українського етнографічного музею на схід від Едмонтона в Канаді – ЗМІ

В Київській області через спалювання сухої трави загинули двоє людей

Найближчі дні в Україні будуть теплими, майже без опадів

Генштаб показує на незначне скорочення площі контролю ЗСУ в Курській області, у DeepState без змін

Іран в суді вимагає скасування рішення ради ІКАО щодо авіакатастрофи літака МАУ у 2020 році

Сили оборони збили вночі 33 ворожі дрони з 87, ще 36 локаційно втрачені - Повітряні сили

В України створено "гарячі лінії" для повідомлення про захворювання тварин на ящур чи блутанг

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА