Інтерфакс-Україна
07:03 11.10.2024

Картки DEAF ID для покупців із порушеннями слуху підключили до програми лояльності "Фокстрот"

2 хв читати
Картки DEAF ID для покупців із порушеннями слуху підключили до програми лояльності "Фокстрот"

Електронне посвідчення людей, які не чують, DEAF ID у вересні інтегровано в програму лояльності "Фокстрот", повідомили в пресслужбі ритейлера.

"Інтеграція DEAF ID у нашу програму лояльності - важливий етап у створенні безбар'єрного середовища у "Фокстроті". Ми прагнемо забезпечити високий рівень обслуговування для всіх клієнтів на кожному етапі взаємодії з компанією і запропонувати їм найкращі рішення щодо закриття повсякденних потреб", - повідомив маркетинг-директор "Фокстрот" Олег Нікольський.

Цей важливий крок у створенні безбар'єрного середовища для клієнтів, які не чують та мають вади слуху, було здійснено спільно з громадською організацією "Громадський рух "Соціальна єдність", ініціюваний створенням персонального електронного посвідчення людини, яка не чує, - DEAF ID - у мобільному застосунку "Перекладач ЖМ".

У «Фокстроті» зазначили, що для того, щоб під'єднатися до програми, треба під час першої покупки показати QR-код свого DEAF ID працівникові магазину та залишити номер телефону для реєстрації; під час подальших відвідин достатньо просто демонструвати посвідчення.

Голова ГО "Громадський рух "Соціальна єдність" Олег Чебаненко наголосив, що під'єднання DEAF ID до програми лояльності мережі "Фокстрот" є прикладом свідомого підходу бізнесу до взаємодії з клієнтами, які мають порушення слуху, інтеграції інклюзії в повсякденне життя.

Як повідомлялося, "Фокстрот" багато уваги приділяє інклюзії. Останніми роками компанія активно впроваджує рішення, що спрощують обслуговування клієнтів, які не чують: так, протягом 2023-2024 років у 20 магазинах під'єднано спеціалізований сервіс для обслуговування покупців із порушенням слуху.

А саме, продавці за допомогою планшета можуть підключати онлайн-перекладача жестової мови. Така ж функція доступна і на сайті Foxtrot.ua - завдяки онлайн-віджету "Вушко" н користувачі з вадами слуху можуть отримати фахові консультації про товари в режимі реального часу.

Мережа "Фокстрот" оперує 122 магазинами в 66 містах України, онлайн-майданчиком Foxtrot.ua та однойменним мобільним застосунком.

З 2021 року Фокстрот є учасником спільноти "Бізнес без бар'єрів".

Бренд "Фокстрот" розвиває група компаній "Фокстрот". Співзасновники - Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.

ГО «Громадський рух "Соціальна єдність" (https://se.org.ua/) представляє інтереси людей з різними формами інвалідності, з фокусом на людей із порушеннями слуху.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Екзит-пол на парламентських виборах у Нідерландах зафіксував незначну перевагу лівоцентристської D66 над ультраправою PVV - ЗМІ

Білоруські провокації в повітряному просторі Литви є частиною гібридних атак РФ проти Європи - Сибіга

Двоє цивільних поранено внаслідок атаки у Запорізькій області – ОВА

Об'єкт критичної інфраструктури у Чернігові зазнав пошкодження внаслідок російської атаки - МВА

Сили оборони відбили з початку доби 157 ворожих атак - Генштаб

За працевлаштування ветерана від року, роботодавець отримуватиме 1,5 мінімальної зарплати протягом 6-ти місяців

Порошенко передасть військовим пилорами, шини і зарядні станції

Кабмін затвердив створення реєстру кваліфікацій

Служба зайнятості пропонуватиме вакансії і перекваліфікацію безробітним ще до отримання такого статусу - Свириденко

Зеленський обговорив з Сирським і Гнатовим планування далекобійних операцій

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА