Картки DEAF ID для покупців із порушеннями слуху підключили до програми лояльності "Фокстрот"
Електронне посвідчення людей, які не чують, DEAF ID у вересні інтегровано в програму лояльності "Фокстрот", повідомили в пресслужбі ритейлера.
"Інтеграція DEAF ID у нашу програму лояльності - важливий етап у створенні безбар'єрного середовища у "Фокстроті". Ми прагнемо забезпечити високий рівень обслуговування для всіх клієнтів на кожному етапі взаємодії з компанією і запропонувати їм найкращі рішення щодо закриття повсякденних потреб", - повідомив маркетинг-директор "Фокстрот" Олег Нікольський.
Цей важливий крок у створенні безбар'єрного середовища для клієнтів, які не чують та мають вади слуху, було здійснено спільно з громадською організацією "Громадський рух "Соціальна єдність", ініціюваний створенням персонального електронного посвідчення людини, яка не чує, - DEAF ID - у мобільному застосунку "Перекладач ЖМ".
У «Фокстроті» зазначили, що для того, щоб під'єднатися до програми, треба під час першої покупки показати QR-код свого DEAF ID працівникові магазину та залишити номер телефону для реєстрації; під час подальших відвідин достатньо просто демонструвати посвідчення.
Голова ГО "Громадський рух "Соціальна єдність" Олег Чебаненко наголосив, що під'єднання DEAF ID до програми лояльності мережі "Фокстрот" є прикладом свідомого підходу бізнесу до взаємодії з клієнтами, які мають порушення слуху, інтеграції інклюзії в повсякденне життя.
Як повідомлялося, "Фокстрот" багато уваги приділяє інклюзії. Останніми роками компанія активно впроваджує рішення, що спрощують обслуговування клієнтів, які не чують: так, протягом 2023-2024 років у 20 магазинах під'єднано спеціалізований сервіс для обслуговування покупців із порушенням слуху.
А саме, продавці за допомогою планшета можуть підключати онлайн-перекладача жестової мови. Така ж функція доступна і на сайті Foxtrot.ua - завдяки онлайн-віджету "Вушко" н користувачі з вадами слуху можуть отримати фахові консультації про товари в режимі реального часу.
Мережа "Фокстрот" оперує 122 магазинами в 66 містах України, онлайн-майданчиком Foxtrot.ua та однойменним мобільним застосунком.
З 2021 року Фокстрот є учасником спільноти "Бізнес без бар'єрів".
Бренд "Фокстрот" розвиває група компаній "Фокстрот". Співзасновники - Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.
ГО «Громадський рух "Соціальна єдність" (https://se.org.ua/) представляє інтереси людей з різними формами інвалідності, з фокусом на людей із порушеннями слуху.