Американці витратили рекордні $10,8 млрд на онлайн-покупки в "чорну п'ятницю"
Сукупні онлайн-покупки американців у "чорну п'ятницю", день, що настає за Днем подяки, сягнули нового рекорду, йдеться у звіті Adobe Analytics.
Обсяг витрат склав $10,8 млрд, що на 10,2% вище за показник роком раніше.
Найбільшою популярністю в американців користувалися іграшки, включно з наборами LEGO на тему всесвіту Гаррі Поттера, ляльками із серії Діснеївські принцеси, наборами для приготування випічки Cookeez Makery, а також ігровими консолями PlayStation 5, Xbox Series X і Nintendo Switch OLED.
Роздрібний онлайн-продаж в "чорну п'ятницю" збільшився на 14,6%, у фізичних магазинах - на 0,7%, свідчать розрахунки платіжної системи MasterCard. Підйом роздрібного продажу загалом становив 3,4%, повідомляється у звіті SpendingPulse.
Розрахунки ґрунтуються на покупках із використанням системи MasterCard і оцінках обсягів інших видів платежів.