Інтерфакс-Україна
20:46 04.12.2024

У МВС оголосили службову перевірку роботи сервісного центру в Києві після журналістського розслідування

2 хв читати

Позапланову службову перевірку діяльності найбільшого сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України, київського ТСЦ №8041 на просп. Перемоги, 20, було оголошено в середу після публікації журналістського розслідування про його роботу.

"Відповідно до Наказу МВС розпочато позапланову службову перевірку діяльності підрозділу. Щодо керівництва та посадових осіб ТСЦ №8041 у м. Києві. МВС звернулося до НАЗК з проханням провести ретельний моніторинг способу життя осіб, які фігурували в журналістському розслідуванні. Відповідні перевірки найближчим часом пройдуть у всіх відокремлених структурних підрозділах Головного сервісного центру", - повідомляють у телеграм-каналі МВС.

У відомстві також заявили, що головний сервісний центр "отримає нову команду управлінців".

Також у МВС створено робочу групу з удосконалення цифрових процесів надання сервісних послуг під керівництвом заступника міністра Леоніда Тимченка з метою усунути недосконалості в роботі електронної черги на отримання послуг у сервісних центрах.

В опублікованому в середу новому розслідуванні Bihus.Info стверджується, що сервісні центри МВС працюють неефективно і не можуть впоратися з обслуговуванням громадян: люди ночують під ними в чергах за талонами на практичний іспит через некоректну роботу системи, водночас хакери і "бігунки" продовжують їх продавати за гроші. Водночас співробітники сервісних центрів їздять на роботу на автомобілях, яких немає в деклараціях через оформлення або на родичів, або на сторонніх людей, також на їхніх близьких оформлено й інше дороге майно.

"Минулого року Нацпол уже розслідував кримінальне провадження: за даними слідчих, голова СЦ, разом із кількома адміністраторами, могли штучно створити дефіцит талонів, а потім через "бігунків" продавати послуги СЦ за 3-4 тис грн. Цього року внутрішня безпека виписала кілька десятків протоколів інспекторам цього СЦ: практичний іспит має фіксуватися на відео та аудіо, але записи деяких іспитів були відсутні. Утім, кримінал закінчився вироком лише для "бігунка", інспектори оскаржили в суді та скасували адмінпротоколи і штрафи, а проблема з дефіцитом талонів після цього ніяк не вирішилася", - йдеться в результатах розслідування.

Керівник головного сервісного центру Олександр Бойко в коментарі Bihus.Info заявив, що керівництво та адміністратори СЦ не причетні ні до дефіциту талонів, ні до проблем із роботою системи електронної черги, а талон важко взяти тільки тому, що в Києві дуже багато охочих складати іспит, а інспекторів мало. Водночас він не зміг пояснити, чому талони перетасовуються в системі вночі, коли вона нібито не повинна працювати зовсім, і визнав, що така робота системи не ефективна.

 

 

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Путін заявляє, що Росія залишається в рамках домовленостей, досягнутих під час саміту на Алясці

"Зелена" гілка Київського метрополітену відновила рух у звичайному режимі

У Запоріжжі рятувальники потрапили під повторний обстріл росіян, один надзвичайник постраждав

На Харківщині від обстрілу постраждало агропідприємство

Глава МЗС Польщі Сікорський отримав звання почесного доктора Львівського університету ім. І.Франка

УКФ планує оголосити окремий конкурс для підтримки музичної індустрії в 2026 році

Енергетики повністю заживили споживачів Черкащини й частково зменшили обсяг відключень на Харківщині – Міненерго

Сенат США схвалив оборонний бюджет на $952 млрд, на допомогу Україні передбачено $500 млн – ЗМІ

СБУ затримала лікаря, клірика та ексохоронця соратника Медведчука за організацію схем для ухилянтів

Графіки погодинних відключень е/е можливі лише за командою "Укренерго", про що споживачам оперативно повідомлять, – "ДТЕК"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА