У МВС оголосили службову перевірку роботи сервісного центру в Києві після журналістського розслідування
Позапланову службову перевірку діяльності найбільшого сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України, київського ТСЦ №8041 на просп. Перемоги, 20, було оголошено в середу після публікації журналістського розслідування про його роботу.
"Відповідно до Наказу МВС розпочато позапланову службову перевірку діяльності підрозділу. Щодо керівництва та посадових осіб ТСЦ №8041 у м. Києві. МВС звернулося до НАЗК з проханням провести ретельний моніторинг способу життя осіб, які фігурували в журналістському розслідуванні. Відповідні перевірки найближчим часом пройдуть у всіх відокремлених структурних підрозділах Головного сервісного центру", - повідомляють у телеграм-каналі МВС.
У відомстві також заявили, що головний сервісний центр "отримає нову команду управлінців".
Також у МВС створено робочу групу з удосконалення цифрових процесів надання сервісних послуг під керівництвом заступника міністра Леоніда Тимченка з метою усунути недосконалості в роботі електронної черги на отримання послуг у сервісних центрах.
В опублікованому в середу новому розслідуванні Bihus.Info стверджується, що сервісні центри МВС працюють неефективно і не можуть впоратися з обслуговуванням громадян: люди ночують під ними в чергах за талонами на практичний іспит через некоректну роботу системи, водночас хакери і "бігунки" продовжують їх продавати за гроші. Водночас співробітники сервісних центрів їздять на роботу на автомобілях, яких немає в деклараціях через оформлення або на родичів, або на сторонніх людей, також на їхніх близьких оформлено й інше дороге майно.
"Минулого року Нацпол уже розслідував кримінальне провадження: за даними слідчих, голова СЦ, разом із кількома адміністраторами, могли штучно створити дефіцит талонів, а потім через "бігунків" продавати послуги СЦ за 3-4 тис грн. Цього року внутрішня безпека виписала кілька десятків протоколів інспекторам цього СЦ: практичний іспит має фіксуватися на відео та аудіо, але записи деяких іспитів були відсутні. Утім, кримінал закінчився вироком лише для "бігунка", інспектори оскаржили в суді та скасували адмінпротоколи і штрафи, а проблема з дефіцитом талонів після цього ніяк не вирішилася", - йдеться в результатах розслідування.
Керівник головного сервісного центру Олександр Бойко в коментарі Bihus.Info заявив, що керівництво та адміністратори СЦ не причетні ні до дефіциту талонів, ні до проблем із роботою системи електронної черги, а талон важко взяти тільки тому, що в Києві дуже багато охочих складати іспит, а інспекторів мало. Водночас він не зміг пояснити, чому талони перетасовуються в системі вночі, коли вона нібито не повинна працювати зовсім, і визнав, що така робота системи не ефективна.