Інтерфакс-Україна
20:46 04.12.2024

У МВС оголосили службову перевірку роботи сервісного центру в Києві після журналістського розслідування

2 хв читати

Позапланову службову перевірку діяльності найбільшого сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України, київського ТСЦ №8041 на просп. Перемоги, 20, було оголошено в середу після публікації журналістського розслідування про його роботу.

"Відповідно до Наказу МВС розпочато позапланову службову перевірку діяльності підрозділу. Щодо керівництва та посадових осіб ТСЦ №8041 у м. Києві. МВС звернулося до НАЗК з проханням провести ретельний моніторинг способу життя осіб, які фігурували в журналістському розслідуванні. Відповідні перевірки найближчим часом пройдуть у всіх відокремлених структурних підрозділах Головного сервісного центру", - повідомляють у телеграм-каналі МВС.

У відомстві також заявили, що головний сервісний центр "отримає нову команду управлінців".

Також у МВС створено робочу групу з удосконалення цифрових процесів надання сервісних послуг під керівництвом заступника міністра Леоніда Тимченка з метою усунути недосконалості в роботі електронної черги на отримання послуг у сервісних центрах.

В опублікованому в середу новому розслідуванні Bihus.Info стверджується, що сервісні центри МВС працюють неефективно і не можуть впоратися з обслуговуванням громадян: люди ночують під ними в чергах за талонами на практичний іспит через некоректну роботу системи, водночас хакери і "бігунки" продовжують їх продавати за гроші. Водночас співробітники сервісних центрів їздять на роботу на автомобілях, яких немає в деклараціях через оформлення або на родичів, або на сторонніх людей, також на їхніх близьких оформлено й інше дороге майно.

"Минулого року Нацпол уже розслідував кримінальне провадження: за даними слідчих, голова СЦ, разом із кількома адміністраторами, могли штучно створити дефіцит талонів, а потім через "бігунків" продавати послуги СЦ за 3-4 тис грн. Цього року внутрішня безпека виписала кілька десятків протоколів інспекторам цього СЦ: практичний іспит має фіксуватися на відео та аудіо, але записи деяких іспитів були відсутні. Утім, кримінал закінчився вироком лише для "бігунка", інспектори оскаржили в суді та скасували адмінпротоколи і штрафи, а проблема з дефіцитом талонів після цього ніяк не вирішилася", - йдеться в результатах розслідування.

Керівник головного сервісного центру Олександр Бойко в коментарі Bihus.Info заявив, що керівництво та адміністратори СЦ не причетні ні до дефіциту талонів, ні до проблем із роботою системи електронної черги, а талон важко взяти тільки тому, що в Києві дуже багато охочих складати іспит, а інспекторів мало. Водночас він не зміг пояснити, чому талони перетасовуються в системі вночі, коли вона нібито не повинна працювати зовсім, і визнав, що така робота системи не ефективна.

 

 

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Прем’єр Нідерландів сподівається на ухвалення Єврорадою рішення щодо фінансування потреб України за допомогою заморожених російських активів

Україна розглядає членство в ЄС як частину гарантій безпеки з боку країн Європи - Зеленський

Міносвіти: 19 закладів освіти отримали сучасну агротехніку в межах проекту з JICA

Рада надала право центрам рекрутингу ЗСУ вести реєстр призовників

У Києві чоловік підпалив відділення Укрпошти, вважаючи, що допомагає СБУ

Ветерани можуть стати рушієм повоєнного економічного зростання України та основою нових еліт, вважає Залужний

Міністр оборони Великої Британії оголосив про інвестицію 600 млн фунтів стерлінгів на ППО для України

Росіянина, який катував цивільне населення під час окупації Липецької ОТГ, заочно засуджено до 12 років ув’язнення

Зеленський: Путін вірить лише в силу та гроші, тому російські активи можуть і повинні бути використані для захисту від агресії Росії

Україна, Молдова та Нідерланди першими підписали Конвенцію про компенсаційну комісію для України

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА