ЦПД: Використання тіньового флоту для "кабельних" диверсій - це лише один приклад, який росіяни можуть застосовувати для зчитування реакції НАТО
Росіяни продовжують підготовку до можливого вторгнення в країни Балтії, і пошкодження підводного електрокабелю з застосуванням танкера тіньового флоту є лише одним із прикладів, заявив керівник Центру протидії дезінформації (ЦПД) РНБО Андрій Коваленко.
"Країнам НАТО варто зрозуміти одну просту річ: використання тіньового флоту для "кабельних" диверсій - це лише один приклад, який росіяни можуть застосовувати для зчитування реакції альянсу. Так само вони можуть застосовувати "операції під чужим прапором", або біженців, або озброєних найманців проти країн НАТО в майбутньому, як в прикордонні, так і з заходженням в умовну Нарву в Естонії чи кудись іще. Вони готуються", - написав Коваленко в телеграм-каналі.
Він наголосив, що сценарій подальшої військової агресії РФ абсолютно реальний, якщо не зупинити росіян в Україні.
"Коли я кажу, що напад на Балтію через чотири-шість років реальний, якщо політика Заходу щодо росії не зміниться, я окрім аналітики та іншої інформації покладаюся на власне розуміння російської ментальності. Вони не просто так кндрівців притягли. Де гарантії, що з території рф проти НАТО не воюватиме "Хезболла" в майбутньому? Хтось дає такі гарантії? Навпаки, я вважаю такий сценарій цілком реальним, якщо просто зараз не дати росії по зубах", - зазначив Коваленко.
Як повідомлялося, Фінляндія затримала нафтовий танкер Eagle S, що під прапором Островів Кука прямував із Санкт-Петербурга до Єгипту, через підозру в пошкодженні підводного електрокабелю з Естонією Estlink 2.
За словами міністра внутрішніх справ Естонії Лаури Ляенеметса, якщо з'ясується, що причиною аварії були людські дії, це буде вже третім таким інцидентом у Балтійському морі за рік.
У середу естонські та фінські системні оператори енергокомпаній Elering і Fingrid повідомили про збій о 12:26 у роботі електрокабеля EstLink2. Причини припинення роботи наразі невідомі. Над підводним кабелем у той самий час, коли було виявлено збій у роботі електроз'єднання, перебували два судна. На вісім хвилин раніше за Eagle S над електрокабелем пройшов контейнеровоз під прапором Гонконгу Xin Xin Tian 2, він також прямував із Санкт-Петербурга до Єгипту.