Інтерфакс-Україна
18:43 19.03.2025

Асоціація міжнародних перевізників поскаржилась, що поліція і ТЦК примусово знімають водіїв з міжнародних рейсів

2 хв читати
Асоціація міжнародних перевізників поскаржилась, що поліція і ТЦК примусово знімають водіїв з міжнародних рейсів
Фото: https://www.facebook.com/ASMAP.Ukraine/posts/pfbid02ZBpbEjgH2nFyfPBtGapr8Th225riFJWHxrbzVBDgb7WUPbY9Ghcb1wM2Khzzb2Hql

Працівники поліції і представники ТЦК та СП продовжують практику примусового зняття водіїв з міжнародних рейсів, залишаючи без догляду покинуті автівки з цінним вантажем, заявила Асоціація міжнародних перевізників України (АсМАП).

"Практика примусового зняття водіїв з транспортних засобів під час виконання міжнародних рейсів продовжується", - ідеться в повідомленні АсМАП в "Фейсбук" в четвер.

Водій перебуває на робочому місці: виконує міжнародний рейс, йому офіційно дозволено перетнути кордон, на руках всі відповідні документі (включно з військово-обліковими). В машині – вантаж, за збереження і доставку якого він несе відповідальність відповідно до міжнародних конвенцій та законодавства України. Підприємство, де він офіційно працевлаштований, має постійну адресу, ліцензію, платить податки, уклало договори і має їх виконати. Усе відповідно до чинного законодавства, сказано в повідомленні.

Попри це працівники поліції в присутності представників ТЦК та СП зупиняють водія, погрожуючи, змушують вийти з машини (або витягають силоміць). Далі – місцевий ТЦК, медогляд. Наступного дня водій вже має статус військовослужбовця і відправляється на навчальний полігон, повідомили в АсМАП.

При цьому вантажівка, в якій товар на сотні тисяч гривень, лишається покинутою на узбіччі. За збереження вантажу й порушення терміну доставки ніхто не відповідає, сказано в повідомленні.

За даними АсМАП, досі розповсюджена практика, згідно з якою водій-далекобійник повертається в Україну після виконання рейсу, а при перетині кордону дізнається, що він в розшуку.

"Кінцевий результат такий же - водій на полігоні. Завантажена вантажівка – біля пункту пропуску. Логістичні ланцюги розірвано. Замовники очікують на вантаж", - заявили в АсМАП, зазначивши, що у будь-якому варіанті перевізник позбавляється можливості виконати положення Митного кодексу України про обов’язок міжнародного автоперевізника.

"Виникає резонне питання: чи є нагальна потреба направляти водія, який проїхав сотні кілометрів, на проходження ВЛК, наприклад, у Кременці Тернопільської області, де його зупинили представники ТЦК, чи все ж таки варто дати йому можливість закінчити рейс і пройти ВЛК за місцем постійної реєстрації чи працевлаштування?", - поставили запитання АсМАП.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Генштаб ЗСУ: Уражено Афіпський НПЗ, нафтобазу в Урюпінську та низку об’єктів ворога на ТОТ України

Кількість поранених у Запоріжжі зросла до шести, серед них - дитина та співробітник ДСНС – ОВА

На Донеччини з лінії фронту евакуйовано ще 167 людей, у тому числі 25 дітей – ОВА

Щонайменше четверо поранених внаслідок ворожої атаки на Запоріжжя – ОВА

Зеленський описав масштаб російських ракетно-дронових ударів та бомбардувань за тиждень

Захисники України в ніч на 14 грудня знищили або подавили 110 зі 139 засобів повітряного нападу росіян

Сили безпілотних систем уразили за добу 780 ворожих цілей

Генштаб зафіксував впродовж доби 154 бойові зіткнення

Спецпосланець Трампа повідомив про ймовірне звільнення близько 1000 політичних в'язнів у найближчі місяці

Окупанти втратили впродовж доби 710 військовослужбовців - Генштаб

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА