Інтерфакс-Україна
18:43 19.03.2025

Асоціація міжнародних перевізників поскаржилась, що поліція і ТЦК примусово знімають водіїв з міжнародних рейсів

2 хв читати
Асоціація міжнародних перевізників поскаржилась, що поліція і ТЦК примусово знімають водіїв з міжнародних рейсів
Фото: https://www.facebook.com/ASMAP.Ukraine/posts/pfbid02ZBpbEjgH2nFyfPBtGapr8Th225riFJWHxrbzVBDgb7WUPbY9Ghcb1wM2Khzzb2Hql

Працівники поліції і представники ТЦК та СП продовжують практику примусового зняття водіїв з міжнародних рейсів, залишаючи без догляду покинуті автівки з цінним вантажем, заявила Асоціація міжнародних перевізників України (АсМАП).

"Практика примусового зняття водіїв з транспортних засобів під час виконання міжнародних рейсів продовжується", - ідеться в повідомленні АсМАП в "Фейсбук" в четвер.

Водій перебуває на робочому місці: виконує міжнародний рейс, йому офіційно дозволено перетнути кордон, на руках всі відповідні документі (включно з військово-обліковими). В машині – вантаж, за збереження і доставку якого він несе відповідальність відповідно до міжнародних конвенцій та законодавства України. Підприємство, де він офіційно працевлаштований, має постійну адресу, ліцензію, платить податки, уклало договори і має їх виконати. Усе відповідно до чинного законодавства, сказано в повідомленні.

Попри це працівники поліції в присутності представників ТЦК та СП зупиняють водія, погрожуючи, змушують вийти з машини (або витягають силоміць). Далі – місцевий ТЦК, медогляд. Наступного дня водій вже має статус військовослужбовця і відправляється на навчальний полігон, повідомили в АсМАП.

При цьому вантажівка, в якій товар на сотні тисяч гривень, лишається покинутою на узбіччі. За збереження вантажу й порушення терміну доставки ніхто не відповідає, сказано в повідомленні.

За даними АсМАП, досі розповсюджена практика, згідно з якою водій-далекобійник повертається в Україну після виконання рейсу, а при перетині кордону дізнається, що він в розшуку.

"Кінцевий результат такий же - водій на полігоні. Завантажена вантажівка – біля пункту пропуску. Логістичні ланцюги розірвано. Замовники очікують на вантаж", - заявили в АсМАП, зазначивши, що у будь-якому варіанті перевізник позбавляється можливості виконати положення Митного кодексу України про обов’язок міжнародного автоперевізника.

"Виникає резонне питання: чи є нагальна потреба направляти водія, який проїхав сотні кілометрів, на проходження ВЛК, наприклад, у Кременці Тернопільської області, де його зупинили представники ТЦК, чи все ж таки варто дати йому можливість закінчити рейс і пройти ВЛК за місцем постійної реєстрації чи працевлаштування?", - поставили запитання АсМАП.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Кошта: Я приєднуюся до програми BringKidsBack, щоб вимагати безпечного повернення українських дітей

Виставка "База. Ґрунт. Фундамент", присвячена українській боротьбі за незалежність, відкрилася у Софії Київській

Військові Ізраїлю поки що не ведуть масштабного наступу в Газі, щоб не заважати переговорам про заручників

В Офісі президента відбувся брифінг для іноземних дипломатів щодо санкційної політики проти Росії

Суд скасував вирок ексголові Броварської РДА, який скоїв наїзд на чотирьох пішоходів

Трамп продовжив на рік заборону на приймання в американських портах суден з Росії

Єврокомісія хоче прискорити процес відмови у притулку в ЄС вихідцям із "безпечних країн"

Бельгія надасть Україні 150 млн євро технічної допомоги в межах проєкту BE-Relieve Ukraine

Президент Фінляндії обговорив із Зеленським ситуацію на фронті

Мінрозвитку підготувало зміни до правил перевезення домашніх тварин

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА