Онлайн сервіси не працюють через технічний збій - Укрзалізниця

(оновлена, додано текст після 3 абзацу)
Онлайн сервіси в IT системі Укрзалізниці не працюють через технічний збій, повідомляє телеграм-канал Укрзалізниці.
Зокрема, тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.
"Посилюємо додатковими працівникам ранкові зміни залізничних кас на вокзалах; Для зв’язку з нами використовуйте сторінки Укрзалізниці у соціальних мережах", - написали в телеграм- каналі компанії.
Окрім того начальникам поїздів надано можливість оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках.
"Якщо ваш заздалегідь придбаний квиток не підвантажується у застосунку, перевірте пошту - там є PDF-дублікат. На час роботи над відновленнями онлайн-сервісів, ми тимчасово відкриваємо продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня. Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем", - повідомила Укрзалізниця.