Інтерфакс-Україна
10:36 18.04.2025

Колапсу на АЗС з 1 травня через додавання в бензини 5% біоетанолу не буде – СЕО "ОККО"

2 хв читати
Колапсу на АЗС з 1 травня через додавання в бензини 5% біоетанолу не буде – СЕО "ОККО"

Ніякого колапсу на АЗС з 1 травня у зв’язку з вимогою додавання 5% біоетанолу до бензинів з октановим числом менше 98, не буде, запевняє СЕО групи компаній "OKKO" Василь Даниляк.

"Не буде ніякого колапсу. Ми будемо спочатку завозити готовий нафтопродукт з біоетанолом, а потім, крок за кроком, всі оператори будуть самі це робити", – сказав Даниляк у коментарі агентству "Інтерфакс-Україна".

За його словами, "ОККО" вже тривалий час працює над тим, щоб мати можливість змішувати пальне з біоетанолом на своїх нафтобазах.

"Ми вже рік працюємо над тим, щоб на наших нафтобазах імплементувати змішування, додавання біоетанолу при наливі у бензовоз. Тобто це окремі ємності, які будуть стояти на нафтобазі при наливі в бензовоз", – пояснив СЕО "ОККО".

Він припустив, що з часом частка біоетанолу у бензинах може бути збільшена.

"Поки що це 5%, але потім, я думаю, мандати будуть рости. Десь до 8%, може до 10%. У нашій країні, може, і до 8% з лишком є сенс збільшувати", – зазначив Даниляк.

Водночас він звернув увагу, що біоетанол першого покоління має обмеження у додаванні, на відміну від біоетанолу другого покоління, який дозволяється у більших пропорціях.

"А в основному те, що роблять, це біоетанол першого покоління", – вказав він.

Як повідомлялося, обов'язкове додавання до бензинів з октановим числом менше 98 з 1 травня передбачене законом №3769-IX від 4 червня 2024 року (за винятком пального для потреб Міноборони, Державного резерву та для створення мінімальних запасів нафти і нафтопродуктів).

Власник та генеральний директор Групи компаній "Параллель" Олександр Дубінін (мережа АЗК Parallel) у бліц-інтерв'ю "Енергореформі" зазначив, що ця вимога суттєво не вплине на ціну пального на АЗС. Втім, він звернув увагу, що, ініціатива про додавання біоетанолу, хоч і декларує підтримку національного агровиробника, однак велика частина товарного бензину з біоетанолом постачатиметься вже готовою продукцією з європейських НПЗ, а українська інфраструктура поки що для цього недостатньо розвинена.

Прийняття закону в червні минулого року президент "МХП Еко Енерджи" Олександр Домбровський назвав знаковою подією, вказавши, що за його розрахунками, це принесе понад $1 млрд на рік для українського бюджету завдяки переробці аграрних культур в біоетанол.

За його словами, історична цінність закону полягає і у тому, що йому вже понад 20 років, проте нафтове лобі, насамперед російське, тривалий час не дозволяло його прийняти.

ОСТАННЄ

Збагачувальна фабрика ДТЕК на Донеччині знов атакована ворогом

Нідерланди та Україна обговорили подальшу підтримку для літаків F-16

Рух поїздів на ніжинському напрямку здійснюється під резервними тепловозами, частина поїздів прямує об’їзними маршрутами – УЗ

У застосунку Резерв+ не можна буде отримати послуги чи оновити документ у четвер вночі

Рада дозволила передавати земділянки колишнім власникам зруйнованого майна без торгів на період воєнного стану

В Києві завершується форум оборонних індустрій DFNC: захід прийняв близько 2000 учасників із понад 20 країн світу

Навчальні заклади Одеси з четверга повертаються до очного навчання – міськрада

Президент призначив двох членів ВРП

Верховний суд залишив у силі заочний вирок пропагандисту — фронтмену гурту "Джанго"

УЧХ поділився досвідом реагування на війну в штаб-квартирі Іспанського Червоного Хреста

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА