Інтерфакс-Україна
10:36 18.04.2025

Колапсу на АЗС з 1 травня через додавання в бензини 5% біоетанолу не буде – СЕО "ОККО"

2 хв читати
Колапсу на АЗС з 1 травня через додавання в бензини 5% біоетанолу не буде – СЕО "ОККО"

Ніякого колапсу на АЗС з 1 травня у зв’язку з вимогою додавання 5% біоетанолу до бензинів з октановим числом менше 98, не буде, запевняє СЕО групи компаній "OKKO" Василь Даниляк.

"Не буде ніякого колапсу. Ми будемо спочатку завозити готовий нафтопродукт з біоетанолом, а потім, крок за кроком, всі оператори будуть самі це робити", – сказав Даниляк у коментарі агентству "Інтерфакс-Україна".

За його словами, "ОККО" вже тривалий час працює над тим, щоб мати можливість змішувати пальне з біоетанолом на своїх нафтобазах.

"Ми вже рік працюємо над тим, щоб на наших нафтобазах імплементувати змішування, додавання біоетанолу при наливі у бензовоз. Тобто це окремі ємності, які будуть стояти на нафтобазі при наливі в бензовоз", – пояснив СЕО "ОККО".

Він припустив, що з часом частка біоетанолу у бензинах може бути збільшена.

"Поки що це 5%, але потім, я думаю, мандати будуть рости. Десь до 8%, може до 10%. У нашій країні, може, і до 8% з лишком є сенс збільшувати", – зазначив Даниляк.

Водночас він звернув увагу, що біоетанол першого покоління має обмеження у додаванні, на відміну від біоетанолу другого покоління, який дозволяється у більших пропорціях.

"А в основному те, що роблять, це біоетанол першого покоління", – вказав він.

Як повідомлялося, обов'язкове додавання до бензинів з октановим числом менше 98 з 1 травня передбачене законом №3769-IX від 4 червня 2024 року (за винятком пального для потреб Міноборони, Державного резерву та для створення мінімальних запасів нафти і нафтопродуктів).

Власник та генеральний директор Групи компаній "Параллель" Олександр Дубінін (мережа АЗК Parallel) у бліц-інтерв'ю "Енергореформі" зазначив, що ця вимога суттєво не вплине на ціну пального на АЗС. Втім, він звернув увагу, що, ініціатива про додавання біоетанолу, хоч і декларує підтримку національного агровиробника, однак велика частина товарного бензину з біоетанолом постачатиметься вже готовою продукцією з європейських НПЗ, а українська інфраструктура поки що для цього недостатньо розвинена.

Прийняття закону в червні минулого року президент "МХП Еко Енерджи" Олександр Домбровський назвав знаковою подією, вказавши, що за його розрахунками, це принесе понад $1 млрд на рік для українського бюджету завдяки переробці аграрних культур в біоетанол.

За його словами, історична цінність закону полягає і у тому, що йому вже понад 20 років, проте нафтове лобі, насамперед російське, тривалий час не дозволяло його прийняти.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ЄС відклав покарання Apple та Meta перед початком торговельних переговорів з США – ЗМІ

РФ докладає величезних зусиль, щоб вплинути на результати виборів у Молдові та використати її проти України – Санду

Raiffeisen Business Online попередив про технічні роботи з вечора суботи

Пожежа пошкодила споруди українського етнографічного музею на схід від Едмонтона в Канаді – ЗМІ

В Київській області через спалювання сухої трави загинули двоє людей

Найближчі дні в Україні будуть теплими, майже без опадів

Генштаб показує на незначне скорочення площі контролю ЗСУ в Курській області, у DeepState без змін

Іран в суді вимагає скасування рішення ради ІКАО щодо авіакатастрофи літака МАУ у 2020 році

Сили оборони збили вночі 33 ворожі дрони з 87, ще 36 локаційно втрачені - Повітряні сили

В України створено "гарячі лінії" для повідомлення про захворювання тварин на ящур чи блутанг

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА