Інтерфакс-Україна
10:28 15.10.2025

Створення українського контенту, який не є контрпропагандою - один із ключових напрямів культурної політики - Бережна

2 хв читати
Створення українського контенту, який не є контрпропагандою - один із ключових напрямів культурної політики - Бережна
Фото: https://mcsc.gov.ua

Створення і популяризація українського контенту, який не є контрпропагандою - один із ключових напрямів культурної політики, заявляє в. о. міністра культури та стратегічних комунікацій Тетяна Бережна.

"Через мистецтво, літературу, традиції, історичну спадщину та сучасний контент ми формуємо спільні сенси. Також зараз триває процес деколонізації культури. Ми відновлюємо історичну справедливість. Тепер черга це все об’єднати у спільну політику та план дій", — цитує Бережну прес-служба по результатам засідання Координаційної ради з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності.

Зазначається, що вона окреслила три ключові напрями культурної політики: забезпечення автономії українських культурних інституцій, щоб вони мали більше можливостей залучати ресурси, співпрацювати з бізнесом та міжнародними партнерами; створення і популяризація українського контенту, який не є контрпропагандою, а правдиво розповідає світові, ким є українці; охорона та збереження культурної спадщини, адже саме пам’ятки, артефакти й музейні колекції є носіями історичної пам’яті та самосвідомості.

На думку очільниці відомства, ці кроки сприятимуть формуванню національної ідентичності серед широкої аудиторії.

Як повідомлялося, під патронатом президента України Володимира Зеленського в 2026 році буде реалізовуватися програма "1000 годин українського контенту". Зокрема, в проєкті державного бюджету на 2026 рік Міністерству культури стратегічних комунікацій передбачено 4 млрд грн на забезпечення стратегічних комунікацій, інформаційної безпеки, заходів з європейської і євроатлантичної інтеграції, національної ідентичності, героїзму, творення та поширення аудіовізуальних творів патріотичного спрямування. Зазначається, що кошти підуть на створення українського культурного продукту: нові фільми, серіали, музика, книги й проєкти, що утверджують українську ідентичність і розповідають світу про Україну.

Голова Держкіно Андрій Осіпов заявив, що сприймає як недовіру до команди інституції той факт, що програму хочуть провести поза Агентством кіно. Також частина членів Комітету з питань гуманітарної та інформаційної політики виказували свою незгоду з тим, що кошти на цю програму будуть виділятися через Мінкультури, а не безпосередньо для Держкіно.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Кабмін звільнив заступника міністра економіки Телюпу

Освітній омбудсмен бачить небезпечні моменти з безпекою персональних даних при використанні приватних електронних щоденників

ДШВ: Ворог проявляє найбільшу активність на західних околицях Покровська, посилює тиск на південно-східні райони Мирнограда

Лідери країн-учасниць Коаліції охочих вже визначилися з розміщенням сил підтримки в Україні – Жовква

В Одеській області без світла залишаються 288,2 тис. родин - ОВА

На "Рамштайні" партнери оголосять про нові внески у посилення спроможностей Сил оборони України - Міноборони

Генпрокурор: виявлено пістолет, з якого вбили Парубія

До питання строкових контрактів для вчителів варто повернутися після зміни підходів і підвищення зарплат педагогів - освітній омбудсмен

Окупанти атакували цивільний мікроавтобус у Запорізькому районі, без постраждалих

Освітній омбудсмен Лещик: штраф за булінг має бути підвищений орієнтовно до 10 тис. грн

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА