LPP впровадила в мережі з понад 400 магазинів в Україні єдину систему цифровізації руху товарів та фінобліку
LPP Ukraine – український підрозділ польської компанії LPP, яка займається модою та роздрібною торгівлею, у 2025 році впровадив у всій мережі в Україні, яка налічує понад 400 магазинів, рішення IT-Enterprise з метою автоматизації та покращення всіх фінансових процесів.
"Повна цифровізація фінансового обліку була ключовою ціллю впровадження нової облікової програми… Система дозволила здійснювати правильний контроль за платіжним календарем, планувати CASH Flow та повністю прибрала ризик касових розривів", – наводяться у спільному релізі слова CFO LPP Ukraine Марини Самойліченко.
За її словами, система налаштована з максимальною автоматизацією процесів зі збереженням всіх фінансових контролів, мова йде як про кадровий та зарплатний облік, так і про облік товарів та послуг.
В LPP розраховують, що єдина цифрова система централізованого обліку та контролю всіх фінансових процесів дозволить значно зменшити навантаження на співробітників під час очікуваних незабаром пікових періодів, таких як "Чорна п'ятниця" та сезон знижок перед новорічними та різдвяними святами.
"Для LPP Україна ми впровадили рішення, що забезпечує максимально точну взаємодію з управлінською програмою материнської компанії щодо руху товарів у мережі. Було налаштовано автоматичне завантаження даних з цієї системи, яке зробило процес не тільки ефективним, а ще й максимально прозорим", – прокоментував результати впровадження співвласник та СЕО IT-Enterprise Олег Щебатенко.
LPP – міжнародна група, що має в портфелі такі бренди як Reserved, Mohito, Cropp, House та Sinsay, та є одним із лідерів українського ринку.
Українська продуктова IT-компанія IT-Enterprise працює більш як 35 років, супроводжує цифрову трансформацію найбільших компаній реального сектору економіки країни серед клієнтів — "ДТЕК", Interpipe, Ferrexpo, "Нібулон", "Укрпошта", "Укрнафта", "Укрзалізниця" та інші.