Інтерфакс-Україна
20:04 02.12.2025

Видання "The Village Україна" стало частиною Fozzy Group

2 хв читати
Видання "The Village Україна" стало частиною Fozzy Group

Лайфстайл медіа "The Village Україна" у жовтні 2025 року стало частиною Fozzy Media Group – медійного напряму великого українського рітейл-гравця Fozzy Group, повідомляє пресслужба групи у релізі у вівторок.

"Тепер Fozzy Media Group охоплює 41% лайфстайл-аудиторії України — сукупне охоплення БЖ і "The Village Україна", що робить компанію найбільшим гравцем у сегменті", – зазначається у релізі.

Згідно з ним, цей сіті-гайд, що пише про культурне й громадське життя, сервіс, розваги, їжу та людей у Києві, має посилити напрям лайфстайл-контенту всередині холдингу.

Наголошується, що редакція "The Village Україна" збереже свою повну незалежність. Fozzy Group не втручатиметься в редакційну політику й формат контенту.

За словами CEO Fozzy Media Group Олени Шабашкевич, для партнерів та рекламодавців інтеграція "The Village Україна" має надати ширший вибір форматів, доступ до нових аудиторій і роботу з контентом, який формує довіру та лояльність читачів. "Водночас розвиток власних медіа дозволяє Fozzy краще розуміти свою аудиторію. Ми бачимо, які теми й формати найбільше резонують з читачами, відстежуємо тренди та зміни в інтересах сучасної людини — потенційного гостя Fozzy Group", — каже вона.

Керівник департаменту рекламних технологій Fozzy Group Дмитро Панасюк зазначив, що головною перевагою ритейл-медіа є те, що завдяки йому людина знайомиться з інформацією про товар ще до того, як піде в магазин або почне пошук в інтернеті. "Ми маємо точні та релевантні дані про інтереси гостей і мережу інтерактивних рекламних носіїв, що допомагають будувати маркетингові кампанії націлені як на просування бренду, так і зростання продажів", — додає він.

Згідно з релізом, приєднання видання відбулося в межах розвитку Fozzy Media Group — медійного напряму Fozzy Group, який об’єднує власні медіа, цифрові платформи та тематичні спільноти. Сьогодні до медіаекосистеми входять всеукраїнське лайфстайл-видання БЖ, гастрономічний портал Shuba.life, а також спільноти "Сомельє в зелених штанях", DrinkSetter і BeerMaster.

Fozzy Group розвиває торговельні мережі різних форматів: супермаркети "Сільпо", оптові гіпермаркети Fozzy Cash&Carry, магазини біля дому "Фора", дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети "Біла ромашка". Група має ресторани (Буланжері, Escobar, Positano, Who&Why Drinkery), агропромисловий напрям (Ніжин, Грінвіль, Снятинська птиця, Богуславна, Skadi), банк "Восток", мережу турагенцій Silpo Voyage, мережу спортклубів Apollo Next, логістичного оператора УВК, IT-розробника TemaBit Fozzy Group.

ТОВ "Фоззі медіа груп", згідно з даними YouControl, зареєстровано влітку 2016, qjuj статутний капітал 86 млн 220 тис грн. Засновником є ПАТ "ЗНВКІФ "Холдінг інвест", кінцевим бенефіціаром - Володимир Костельман (50,28%).

Виручка компанії за 9 місяців 2025 року скоротилася на 28,1% – до 45,6 млн грн, але чистий збиток впав в 3,5 рази – до 8,1 млн грн.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Каллас: В ініціативі з постачанням Україні боєприпасів ми ще не досягли мети

Репараційна позика однозначно посилить позицію ЄС щодо РФ, переконана Каллас

Трамп називав війну в Україні "хаосом", який нелегко вирішити

Факт антикорупційних розслідувань в Україні свідчить про те, що антикорупційні органи там працюють – Каллас

Каллас про припинення війни: Цей тиждень може стати визначальним для дипломатії

Стартував 1-й етап програми "УЗ 3000" для прифронтових громад з можливістю придбати квиток з 3 грудня

Ремонт мосту на ПП "Солотвино" продовжується, обмеження діятиме ще 22 доби

Швеція виділяє новий пакет цивільної допомоги Україні на суму EUR100 млн

Путін робить заяви, які демонструють, що він не планує припиняти війну - Сибіга

Підрозділам ЗСУ вдалося суттєво покращити тактичне положення в Купянську - Сирський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА