У КМДА розслідуватимуть кожен випадок невиконання аварійними службами графіків поновлення теплопостачання

У столичній адміністрації здійснюватимуть службове розслідування у кожному випадку, якщо комунальники не встигатимуть протягом доби ліквідувати аварійну ситуацію і відновити подачу теплоносія, повідомляє прес-служба КМДА.
Як заявив перший заступник голови КМДА Олександр Мазурчак під час прямого ефіру на телеканалі "Київ": "У разі, якщо аварійні бригади не вклалися у відведені терміни і своєчасно не відновили теплопостачання, ми будемо проводити службове розслідування і з'ясовувати причину. Зокрема, через що трапилася затримка - не було техніки, або недостатньо людей працювали на об'єкті. Ми розбиратимемося за кожним таким випадком і винні будуть покарані. Люди не повинні мерзнути через недбальство або невідповідальність комунальних служб".
Також він нагадав, що у разі надання неякісних житлово-комунальних послуг киянам будуть робити перерахунок.
Проходження опалювального сезону в столиці контролює група швидкого реагування, яка була створена столичною владою для оперативного реагування на аварійні ситуації, які виникають на об'єктах життєдіяльності міста. У разі відсутності опалення кияни можуть звернутися до головної диспетчерської служби за телефоном: 15-57, call-центру Київської міської державної адміністрації: 15-51 або до ПАТ "Київенерго":15-88.