14:09 08.11.2012

Виставка українських сувенiрiв вiдбувається в Києвi

3 хв читати

Виставка "Український сувенiр-2012" вiдбувається з 8 по 10 листопада в Українському домi в Києвi.

"Ми робимо певнi кроки, щоб учасники (виставки - IФ) могли просувати свою продукцiю на зовнiшнi та внутрiшнi ринки. Є зацiкавленiсть в українських сувенiрах. Посольства приходять на виставку. Таким чином встановлюються контакти, обмiн досвiдом мiж культурними iнституцiями України та iнших держав", - сказала директор Українського дому Оксана Гриценко на прес-конференцiї перед вiдкриттям виставки в Києвi в четвер.

За її словами, органiзатори виставки пропонують учасникам дiлову програму. "Тобто фахiвцi у сферi просування української сувенiрної продукцiї надаватимуть учасникам iнформацiю щодо необхiдностi провадження маркетингової дiяльностi, просування на внутрiшнiй i зовнiшнiй ринки", - пояснила О.Гриценко.

Вона також зазначила, що у вiдкриттi виставки взяла участь велика кiлькiсть послiв, крiм того, на виставку запрошено культурних аташе посольств, представникiв органiв державної влади, якi здiйснюють закупiвлю сувенiрної продукцiї.

"Нашу виставку вiдвiдує велика кiлькiсть киян i гостей столицi. Крiм того, ми запрошуємо посольства та культурнi iнституцiї iнших держав", - сказала О.Гриценко. За її словами, вартiсть мiсця (один метр квадратний) на виставцi учасникам виставки обiйшлася в 850 грн.

Як передає кореспондент агентства "Iнтерфакс-Україна", на виставцi сувенiрiв представляють свої роботи народнi майстри, а також творчi майстернi, сувенiрнi компанiї, студiї дизайну та декору. На виставцi можна придбати вишиванки, сувенiри з дерева i глини в нацiональному стилi, бiжутерiю, аксесуари. Крiм того, посольства iнших держав, зокрема Польщi, Аргентини, Iндонезiї, представили свої нацiональнi сувенiри на виставцi.

У рамках виставки заплановано також проведення майстер-класiв, зокрема з флористики, створення ляльок-мотанок, квiлiнгу, соломоплетiння, декупажу, художнього розпису.

За словами виконавчого директора Асоцiацiї виробникiв та iмпортерiв рекламних сувенiрiв України Наталiї Волошиної, в Європi нацiональнi сувенiри мають велику популярнiсть. Вона також зазначила, що повернення до нацiональних витокiв - свiтова тенденцiя у сферi сувенiрної продукцiї.

"В Українi популярнi дизайнерськi тенденцiї, дуже добре нинi розвивається цей сегмент - усе, що пов'язано з декором, хенд-мейд, найбiльше - це одяг та аксесуари. Це дуже добре затребувано i серед українцiв, i серед iноземцiв", - сказала вона.

"Iноземцi найбiльше цiкавляться вишиванками, ляльками-мотанками, глиняними виробами i всiм, що оригiнальне, нетрадицiйне, особливо якщо це одиничнi екземпляри, iндивiдуальна робота – це завжди популярно. Питання лише в цiнi", - розповiла Н.Волошина на прес-конференцiї.

На її думку, в сегментi українських сувенiрiв є проблема: "майстри умiють творити, але не вмiють подати з погляду маркетингу, просування".

"Треба формувати культуру дарування, культуру використання сувенiрiв взагалi й, зокрема, українських i нацiональних. Для цього створюються такi заходи (як виставка "Український сувенiр-2012" - IФ), коли у рамках виставки вiдбуваються культурнi заходи та освiтнi", - пояснила Н.Волошина.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА