Інтерфакс-Україна
16:04 08.11.2012

Українці активно купують в Інтернеті електроніку та одяг, але бояться передоплати - дослідження

2 хв читати

Українські інтернет-користувачі найчастіше купують в онлайн-магазинах електроніку та побутову техніку: серед тих, хто за останні 12 місяців робили покупки в мережі, таких 64%, свідчить дослідження онлайн-торгівлі в Україні, проведене компанією GfK Ukraine.

При цьому онлайн-покупці найактивніше купують в Інтернеті цифрові пристрої, аксесуари, малу побутову техніку, порівняно менш інтенсивно - велику побутову техніку, аудіо- та відеотехніку.

Друге місце серед онлайн-покупок посідає одяг - 42% онлайн-покупців купували цей товар. Третє місце поділяють такі категорії товарів, як книжки та диски, косметика та парфумерія, товари для дітей - приблизно чверть онлайн-покупців купували ці товари в онлайн-магазинах за останні 12 місяців.

Половина покупців розрахувалася за свою останню покупку готівкою під час одержання товару, і лише 15% онлайн-покупців здійснили платіж шляхом поповнення банківської картки продавця, 12% - карткою на сайті магазину, менше ніж 10% - за рахунком-фактурою у відділенні банку (чи через інтернет-банкінг) або післяплатою.

Окрім інтернет-магазинів, онлайн-покупці активно використовують інтернет-аукціони та сайти порівняння цін: 88% та 85% покупців, відповідно, користувалися цими ресурсами за останні 12 місяців.

При цьому навіть ті, хто вже робив покупки в Інтернеті, зазначили, що не готові купувати деякі категорії товарів онлайн. Причини такої поведінки різнилися залежно від категорії товару. Наприклад, респонденти не хочуть купувати через Інтернет продукти харчування, тому що не впевнені в якості та свіжості та більше довіряють звичайним магазинам. Бар'єром для купівлі взуття є необхідність його приміряти, а для косметики та парфумерії - бажання "спробувати" товар й оцінити його особисто.

Опитування проводилося у вересні 2012 року за допомогою онлайн-панелі GfK Ukraine. Було проведено 878 інтерв'ю з інтернет-користувачами, зокрема 542 інтерв'ю з тими, хто здійснював покупки в Інтернеті за останні 12 місяців, та 336 інтерв'ю з тими, хто не здійснював покупок в Інтернеті.

GfK Ukraine - українська дослідницька компанія, входить до міжнародної дослідницької мережі GfK Group.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Сили оборони збили вночі 33 ворожі дрони з 87, ще 36 локаційно втрачені - Повітряні сили

В України створено "гарячі лінії" для повідомлення про захворювання тварин на ящур чи блутанг

Керівником напрямку стратегій МХП призначено ексочільника українського представництва Dеlloit Булаха

Внаслідок російського авіаудару 17 квітня по Херсону загинула дитина

Трамп оголосив більше національних надзвичайних ситуацій, ніж будь-який інший президент за перші 100 днів

Сирський привітав військовослужбовців Військової служби правопорядку з професійним святом

Атака на Одещину: російські обстріли пошкодили фермерські господарства

Окупанти за добу втратили 1180 осіб та 208 од. автотехніки

Атака росіян "шахедами" по Запоріжжю призвела до пожежі та пошкодження будинків

Росіяни атакували Запорізьку область "шахедами" та авіацією – ОВА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА