11:24 06.12.2012

КМДА планує реконструкцiю Шулявського шляхопроводу

2 хв читати

Київська мiська державна адмiнiстрацiя iнiцiюватиме фiнансування реконструкцiї транспортної розв'язки бiля станцiї метро "Шулявська" в бюджетi Києва-2013, повiдомляє газета "Сегодня" в четвер.

За даними видання, проект iнституту "Київдормiстпроект" передбачає розв'язку типу "лист конюшини" з новим поворотом з вул. Довженка на пр-т Перемоги. У транспортнiй комiсiї Київради мають намiр розглядати проект трирiвневої розв'язки з реверсивним роздiловим кiльцем.

Про реконструкцiю моста говорять уже понад п’ять рокiв, заявив гендиректор "Київавтодору" Георгiй Глiнський. "Цього потребує технiчний стан шляхопроводу, крiм того, на мосту постiйно утворюються затори", - сказав вiн.

"Нинi мiст у дуже поганому станi: пiсля пожежi у 2006 роцi його пiдперли металевими конструкцiями, помiж яких страшно ходити, а на проїжджiй частинi постiйно утворюються дiрки. Мiсцевi жартують - коли мiст завалиться, тодi й ремонт розпочнуть. Простiр пiд мостом, схоже, живе за своїми законами - знесений зi скандалами секонд-хенд замiнили паркiнги й численнi кiоски", - додав вiн.

У свою чергу заступник голови КМДА Анатолiй Голубченко повiдомив, що КМДА має намiр внести фiнансування реконструкцiї до бюджету наступного року. "Внесемо на розгляд Київради", - сказав вiн.

Проект iнституту "Київдормiстпроект", затверджений у 2008 роцi, передбачає розв'язку типу "лист конюшини" з новим поворотом з вул. Довженка на пр-т Перемоги, а також знесення будiвлi цеху заводу "Бiльшовик" на перехрестi вул. Гетьмана та пр-ту Перемоги. "Естакада розшириться до шести смуг. Це вирiшить проблему постiйних заторiв у цьому мiсцi, що утворюються насамперед через те, що шiсть смуг, якi пiдходять до мосту, перебудовуються в чотири", - повiдомив директор iнституту Володимир Воробйов.

Будiвництво розв'язки коштуватиме 150 млн грн, ще стiльки само необхiдно витратити на знесення цеху, який давно не використовується. "Наскiльки менi вiдомо, там уже вдалося досягти домовленостей, i завод дав добро на знесення свого будинку для спорудження розв'язки", - сказав Г.Глiнський.

За даними видання, у транспортнiй комiсiї Київради планують розглядати iнший проект - трирiвневої розв'язки з реверсивним роздiловим кiльцем, як у Європi. Автор проекту Вiктор Петрук вважає, що перевага його варiанту - висока пропускна спроможнiсть, вiд 19 до 22 тис. автомобiлiв на годину (нинi 7,5-8 тис.).

"Крiм того, коефiцiєнт аварiйностi, порiвняно з розв’язкою типу "лист конюшини", в нашої розв'язки нижчий, також для будiвництва розв'язки не потрiбно зносити цех "Бiльшовика", який є пам'яткою архiтектури", - говорить В.Петрук. Iз цiєї розв'язки можна буде їхати в будь-якому напрямку: виконувати лiвий поворот iз пр-ту Перемоги на вул. Гетьмана, правий поворот iз вул. Довженка на пр-т Перемоги, розворот на пр-т Перемоги в бiк центру. Щоправда, в "Київдормiстпроектi" називають альтернативу "гарною картинкою".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА