Українці в 2012 р. найчастіше цікавилися онлайновим відео та Євро-2012 - Google
Українські інтернет-користувачі в 2012 році найчастіше шукали в Інтернеті відео, а також цікавилися чемпіонатом Європи з футболу 2012 року.
Про це свідчать результати щорічного дослідження пошукових запитів Google ZeitGeist, оприлюднені компанією в четвер.
До топ-3 найпопулярніших запитів увійшли "дивитися фільми онлайн", "Євро-2012" та "Ют'юб". Крім того, до десятки увійшли "ЦВК", "Євробачення-2012", "Оксана Макар", "Олімпіада 2012", запит на телесеріал "Острів непотрібних людей", а також соціальні мережі - "ВКонтакте" та "odnoklassniki ru".
Людиною року, згідно з опрацьованими Google даними, стала Оксана Макар. У десятку також увійшли Уїтні Х'юстон, Марина Голуб, Pussy Riot, Богдан Ступка, Олександр Пороховщиков, Віталій Кличко та Буранівські бабусі.
У рейтингу цього року Google додав категорії "Співак року" і "Спортсмен року". Лідером за запитами в першій категорії стала Ані Лорак; на другому і третьому місці Потап і Настя та "Бумбокс" відповідно. У категорії "Спортсмен року" перші два місця посіли Віталій і Володимир Клички, на третьому місці опинився Андрій Шевченко.
Крім того, були додані категорії "Серіал року" та ТВ-шоу року. У першій категорії переможцем став "Острів непотрібних людей", у другій - "Холостяк-2".
Подією року для українців стало Євро-2012. Крім того, до топ-10 подій також увійшли вибори в парламент, вибухи в Дніпропетровську, МММ-2012, смерть Богдана Ступки і Ярослав Мазурок.
Фільмом року, за версією Google ZeitGeist, став анімаційний фільм "Мадагаскар 3", на другому і третьому місці - "Як вкрасти хмарочос" і "Третій зайвий".
Ставлячи питання "що таке?" українці найчастіше хотіли дізнатися що таке "любов", "щастя" і "бро". А також цікавилися тим, що таке "імхо", "спам" і "секс".
У пошуках відповіді на питання "як?" українці найчастіше надсилали до пошукача запит "Як схуднути?". На другому місці опинився запит "Як кинути палити?" і на третьому - "Як правильно цілуватися?". Також користувачів цікавило "Як варити рис?", "Як зав'язати краватку?" і "Як завагітніти?".
Згідно з результатами дослідження, найбільш затребуваною покупкою в поточному році, як і в минулому, стали автомобілі ("купити авто" - лідер категорії покупок). Крім того, українці цікавилися телефонами, ноутбуками, велосипедами, телевізорами та квартирами.
Google ZeitGeist (від нім. "Дух часу") - це інструмент, що допомагає відслідковувати, які пошукові запити стають популярними, а які втрачають популярність у певний період часу. В результаті аналізу та підрахунку тих чи інших запитів ZeitGeist наочно показує, що найбільше сьогодні цікавить людей.