На Полтавщині розпочав роботу єдиний контактний центр із прийому скарг
У Полтавській області з 21 січня в тестовому режимі розпочався прийом скарг від жителів області за єдиним телефонним номером 0-800-502-230 та звернень на адресу [email protected], повідомили в прес-службі Полтавської облдержадміністрації у вівторок. За їхніми даними, телефонна лінія працює з понеділка по п'ятницю з 8.00 до 17.15 (у п'ятницю - до 16.00).
"У контактному центрі приймають усі скарги від жителів, працівники установи забезпечуватимуть оперативне реагування на проблемні питання соціально-економічного життя, які порушують у зверненнях. Також за допомогою нової форми спілкування обласна влада планує підвищити ефективність державного управління, якість підготовки та ухвалення рішень із найважливіших питань соціально-економічного життя з урахуванням думки громадськості, а ще створить додатковий механізм інформування громадськості з питань державної політики", - сказано в повідомленні.
Усі скарги фіксують працівники комунальної бюджетної установи "Обласний контактний центр", створеної наприкінці минулого року згідно з рішенням сесії Полтавської облради.