14:57 31.01.2013

Київський метрополітен може знизити швидкість руху через зношеність шляхів

2 хв читати
Київський метрополітен може знизити швидкість руху через зношеність шляхів

Комунальне підприємство "Київський метрополітен" вказує на проблему недофінансування своїх потреб і невідшкодування витрат на перевезення пільговиків з державного та місцевого бюджетів, а також невідповідність собівартості перевезень чинного тарифу на проїзд у метрополітені.

Як повідомила прес-служба метрополітену, про це йшлося на засіданні його техніко-економічної ради, під час якого розглядалося питання гарантування безпеки перевезення пасажирів у кризовій фінансово-економічної ситуації, що склалася на підприємстві.

Метрополітен зазначає, що ці обставини спричинили системне погіршення його фінансового стану - за підсумками господарської діяльності підприємства в 2012 році збиток становив 345 млн грн.

"За таких умов виникла гостра необхідність вирішення проблеми експлуатації зношених шляхів, оскільки вона безпосередньо пов'язана з безпекою перевезення пасажирів", - зазначено в повідомленні.

Так, заміни потребують зношені 8,5 км рейок, 3,5 тис. дерев'яних шпал та 396 перекладних та мостових брусів, однак запаси матеріалів для ремонту шляхів на підприємстві вичерпані, а можливість їх придбання - відсутня.

"Учасники дискусії розглянули шляхи гарантування безпеки руху поїздів із урахуванням нинішнього стану колійного господарства і обговорили можливість зменшення швидкості руху поїздів на ділянках, де шляхи відслужили своє. Це надасть можливість зменшити динамічні навантаження на рейки та пропускати ними потяги", - повідомляє метрополітен.

Підрозділи Київського метрополітену вже почали готувати документацію для внесення змін у графік руху поїздів з подальшим систематичним контролем стану шляхів.

"За нинішніх обставин таке рішення видається єдиним можливим і правильним, тому що, незважаючи на фінансові проблеми, підприємство зобов'язане гарантувати безпеку руху поїздів та обслуговувати великий пасажиропотік", - йдеться в повідомленні метрополітену.

Однак метрополітен зазначає, що зниження швидкості руху поїздів - це тимчасовий захід, і він не є панацеєю від зношення шляхів, а лише дозволить на час відтермінувати їх заміну.

"Якщо потреби Київського метрополітену і надалі не фінансуватимуть належним чином, це призведе до подальшого зниження швидкості руху поїздів, а з часом - до закриття дільниць, де стан шляхів буде непридатний до експлуатації", - наголосили на підприємстві.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Канада вітає повернення депортованих до РФ дітей і сприятиме поверненню ще тисяч

Україна і Японія обговорили створення спецтрибуналу для РФ за воєнні злочини

Кулеба вітає доповідь Московського механізму ОБСЄ щодо свавільного утримання РФ українських цивільних осіб

Учасники завтрашнього "Рамштайну" обговорять, як допомогти Україні подолати складнощі, що накопичилися за час відсутності американської підтримки

Данія збільшить військову підтримку України ще на 4,4 млрд данських крон у 2024 році

Українська авіація завдала за добу ударів по 8 місцях скупчення окупантів

Оборонний пакет США потрібно направити в Україну якнайшвидше - розмова Зеленського з американськими партійними лідерами

Окупанти за добу завдали чотири ракетних і 50 авіаударів по Україні, обстріляли понад 110 населених пунктів

ЗС України відбили 82 атаки окупантів за добу на семи напрямках

"УЗ" стала об'єктом масових атак росіян: у Донецькій області загинуло троє залізничників

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА