Інтерфакс-Україна
12:00 01.02.2013

Київ планує через конкурс знайти фінансового партнера для будівництва метро на Троєщину – за cтупник голови КМДА

2 хв читати

Київська міська державна адміністрація (КМДА) планує оголосити інвестиційний конкурс на залучення фінансового партнера для будівництва лінії метро на житловий масив Троєщина наприкінці квітня нинішнього року, повідомив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко.

"Дочірня структура "ВЕБ "ВАТ "Федеральний центр проектного фінансування" зараз розробляє фінансову схему, яка має бути готова в квітні. Наприкінці квітня ми плануємо провести інвестиційний конкурс за цією схемою на залучення фінансового партнера", - заявив Крамаренко в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

За його словами, якщо цей партнер буде визначений, то будівництво першої черги нової лінії метро може бути розпочато вже в цьому році, а введення її в експлуатацію можна очікувати вже через два роки.

"Ми внесли зміни до проекту будівництва метро на Троєщину, розділили його на кілька черг, щоб у першу чергу запустити його з Троєщини до Подолу, а другою чергою йти правим берегом - від Лук'янівки до Подільського моста", - зазначив заступник голови КМДА.

Крамаренко також повідомив, що загальна вартість будівництва метро на Троєщину становить близько $ 2 млрд, першої черги-близько $800 -900 млн.

Заступник голови КМДА висловив упевненість, що фінансового партнера для цього проекту незабаром буде знайдено. "Київ - нормальний фінансовий партнер, який виконує свої фінансові зобов'язання - з одного боку. З іншого боку, будівництво та експлуатація метрополітену, особливо на Троєщину, в принципі, це досить цікавий із точки зору інвестицій проект", - пояснив він.

Водночас Київ має намір запропонувати інвесторам нові форми співпраці. "Ми, звичайно, використовуємо якісь нові форми залучення грошей для участі приватного інвестора в проект, але, з іншого боку, це виправдано ефективністю проекту", - зазначив Р.Крамаренко.

За його словами, ці форми будуть відображені у фінансовій схемі, яку розробляє ВАТ "Федеральний центр проектного фінансування". "Буде розроблено схему - побачите. Наприклад, можливий договір життєвого циклу - якісь видозмінено концесію або лізинг. Це більш привабливо, тому що є чіткий об'єкт застави - новозбудована гілка метро. Впевнені, що буде все добре, і що фінансового партнера знайдуть", - сказав заступник голови КМДА.

Повний текст інтерв'ю буде розміщено на сайті агентства в розділі "Ексклюзивні інтерв'ю".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Держава компенсуватиме повну вартість навчання дітям осіб, які отримали інвалідність внаслідок участі у Революції Гідності - Кабмін

Кабмін унормував розвиток мережі Центрів єдності для українців за кордоном

Росіяни завдали повторного удару по Сумах, атакували медзаклад – ДСНС

Чеський виробник мобільних когенераційних рішень RSE облаштує Energy Resilience Lab в КПІ

Ситуація в енергетиці не передбачає обмежень е/е, але ризики наслідків атак РФ залишаються – Міненерго

СНАУ постраждав під час обстрілу, є поранені – Сумська ОВА

Сукупний обсяг підтримки на одну родину від народження до досягнення дитиною 18 років становитиме не менше 1,08 млн грн - Мінсоцполітики

Спецсесія ЄВІ пройде 11-14 вересня - УЦОЯО

Ворог найактивніше діє на лиманському, покровському та новопавлівському напрямках – Генштаб ЗСУ

У Німеччині хочуть посилити умови виплат соціальної допомоги для українських біженців

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА