Інтерфакс-Україна
12:00 01.02.2013

Київ планує через конкурс знайти фінансового партнера для будівництва метро на Троєщину – за cтупник голови КМДА

2 хв читати

Київська міська державна адміністрація (КМДА) планує оголосити інвестиційний конкурс на залучення фінансового партнера для будівництва лінії метро на житловий масив Троєщина наприкінці квітня нинішнього року, повідомив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко.

"Дочірня структура "ВЕБ "ВАТ "Федеральний центр проектного фінансування" зараз розробляє фінансову схему, яка має бути готова в квітні. Наприкінці квітня ми плануємо провести інвестиційний конкурс за цією схемою на залучення фінансового партнера", - заявив Крамаренко в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

За його словами, якщо цей партнер буде визначений, то будівництво першої черги нової лінії метро може бути розпочато вже в цьому році, а введення її в експлуатацію можна очікувати вже через два роки.

"Ми внесли зміни до проекту будівництва метро на Троєщину, розділили його на кілька черг, щоб у першу чергу запустити його з Троєщини до Подолу, а другою чергою йти правим берегом - від Лук'янівки до Подільського моста", - зазначив заступник голови КМДА.

Крамаренко також повідомив, що загальна вартість будівництва метро на Троєщину становить близько $ 2 млрд, першої черги-близько $800 -900 млн.

Заступник голови КМДА висловив упевненість, що фінансового партнера для цього проекту незабаром буде знайдено. "Київ - нормальний фінансовий партнер, який виконує свої фінансові зобов'язання - з одного боку. З іншого боку, будівництво та експлуатація метрополітену, особливо на Троєщину, в принципі, це досить цікавий із точки зору інвестицій проект", - пояснив він.

Водночас Київ має намір запропонувати інвесторам нові форми співпраці. "Ми, звичайно, використовуємо якісь нові форми залучення грошей для участі приватного інвестора в проект, але, з іншого боку, це виправдано ефективністю проекту", - зазначив Р.Крамаренко.

За його словами, ці форми будуть відображені у фінансовій схемі, яку розробляє ВАТ "Федеральний центр проектного фінансування". "Буде розроблено схему - побачите. Наприклад, можливий договір життєвого циклу - якісь видозмінено концесію або лізинг. Це більш привабливо, тому що є чіткий об'єкт застави - новозбудована гілка метро. Впевнені, що буде все добре, і що фінансового партнера знайдуть", - сказав заступник голови КМДА.

Повний текст інтерв'ю буде розміщено на сайті агентства в розділі "Ексклюзивні інтерв'ю".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Сибіга: Збірна України з футболу продемонструвала справжню волю до перемоги

Троє мирних мешканців постраждали внаслідок недільних ворожих обстрілів Харківської області

Сибіга подякував Папі Римському Леву XIV за його молитви за Україну

Рада директорів KSE замовила незалежну перевірку у зв’язку з подіями навколо "Енергоатома"

Ворог у неділю обстріляв Дніпропетровщину, є постраждалі

Укренерго: У понеділок у більшості регіонів запровадять погодинні відключення на 1-4 черги

Гірські рятувальники розшукали туристів, які заблукали поблизу гори Говерла

Зеленський і президент парламенту Греції обговорили шляхи досягнення миру для України, тиск Китаю і США на Росію

Сили оборони уразили базу зберігання БпЛА російського елітного підрозділу "Рубікон"

На поточному етапі війни є дві цілі: відмовитися від власних ілюзій і позбавити ілюзій ворога – Сибіга

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА