14:39 31.05.2013

ДП "Антонов" покаже на ювілейному Le-Bourget-2013 регіональний Ан-158 нового покоління і середній транспортний Ан-70

4 хв читати

ДП "Антонов" (Київ), провідний український розробник і виробник авіатехніки, представить на 50-му, ювілейному міжнародному авіакосмічному салоні Le-Bourget-2013, який відбудеться 17-23 червня в передмісті Парижа, регіональний реактивний пасажирський літак нового покоління Ан-158 і середній транспортний Ан-70.

"Цього року "Антонов" показує учасникам ювілейного Le-Bourget новий регіональний реактивний пасажирський літак Ан-158, а також середній транспортний Ан-70. Обидва літаки візьмуть участь у програмі демонстраційних польотів салону, а також будуть доступні для огляду на статичній стоянці виставки", - повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" у п'ятницю в прес-службі компанії.

Як зазначив співрозмовник агентства, наприкінці минулого року ДП "Антонов" завершило глибоку модернізацію систем літака Ан-70. Зокрема, забезпечено перехід на повністю цифрове управління бортовими комплексами та системами, електронно-променеві трубки в кабіні пілотів замінено на рідкокристалічні індикатори, бортові електронно-обчислювальні машини замінено на продуктивніші, уточнив він.

"Отже, Ан-70 отримав достатній запас конкурентоспроможності за характеристиками не тільки планера та силової установки, а й бортових систем", - наголосили в ДП, зазначивши, що на сьогодні в повному обсязі також завершено статичні та утомні випробування Ан-70.

"Наразі спільно з російськими експертами завершується програма попередніх випробувань літака, за якими відбудеться остаточний етап спільних державних випробувань", - сказали в прес-службі.

Як зазначили у ДП "Антонов", сьогодні компанія активно просуває в рамках міжнародної кооперації на світовий ринок, зокрема, сімейство регіональних реактивних літаків нового покоління Ан-148/158 на 68-99 пасажирів дальністю польоту від 2 до 4,4 тис. км.

Серійне виробництво Ан-158 на 99 пасажирів і дальністю польоту 2,5 тис. км налагоджено в Києві, будівництво Ан-148, крім Києва, здійснюється також у РФ на ВАТ "ВАЛТ" (Вороніж).

Літаки оснащено двигуном Д-436-148 розробки ДП "Івченко-Прогрес", що виробляє ВАТ "Мотор Січ" (обидва Запоріжжя), він відповідає сучасним і перспективним нормам щодо шуму та емісії, за бажанням замовника можливе оснащення літаків сімейства альтернативними двигунами західного виробництва.

"Уже розпочалися постачання літаків сімейства і в далеке зарубіжжя. Першим таким експлуатантом Ан-148 стала авіакомпанія Air Кoryo, перший серійний екземпляр Ан-158, побудований на "Серійному заводі "Антонов" у Києві, було передано цього року кубинській авіакомпанії Cubana de Aviacion", - зазначили у ДП.

"Крім того, адміністративний варіант Ан-148 - Ан-148Е – надійшов до спеціального льотного загону РФ. Також розпочалося постачання спеціально розробленої версії Ан-148 - Ан-148ЕМ для повітряного флоту МНС РФ", - наголосили в прес-службі.

За даними ДП, сьогодні 19 літаків сімейства Ан-148/158 працюють у складі восьми авіакомпаній чотирьох країн світу, вони вже освоїли понад 70 внутрішніх маршрутів, виконують польоти до понад 40 країн світу. Місячний наліт окремих Ан-148 перевищив рекордний показник у 400 годин, середньомісячний наліт літака сягнув 320 годин, добовий наліт - 18 годин. Перевезено понад 1,5 млн людей.

Як уточнили в прес-службі, у 2013 році на потужностях ДП "Антонов" у Києві планується побудувати 12 літаків сімейства Ан148/158.

За оцінками розробника, потреба ринку в літаках сімейства Ан-148/158 до 2025 року оцінюється в щонайменше 400 машин. Портфель замовлень на літаки сімейства Ан-148/158 оцінюється у понад 130 літаків.

Раніше повідомлялося, що Ан-70 входить до держпрограми озброєнь РФ до 2020 року. Держоборонзамовлення російської сторони на Ан-70 становитиме 60 машин. За даними Міноборони РФ, серійне виробництво Ан-70 планується розпочати у 2014 році. Серійним виробником із російської сторони визначено КАВО ім. Горбунова (Казань, Татарстан). Серійне складання Ан-70 здійснюватиметься в кооперації з Україною, де вироблятимуться крило, оперення і двигун для літака. На сьогодні КАВО ім. Горбунова й розробник літака ДП "Антонов" (Київ) затвердили схему кооперації серійного виробництва, розпочато передання документації для його налагодження.

Держпрограма розвитку озброєнь і військової техніки України на 2012-2017 роки передбачає постачання в українську армію двох Ан-70 у 2014 році.

За своїми характеристиками Ан-70 перевершує наявні на сьогодні аналоги, зокрема європейський А400М, порівняно з яким у нього вдвічі нижча вартість купівлі й експлуатації. Максимальна вантажопідйомність Ан-70 становить 47 т, заявлена А400M - 37 т, обсяг вантажної кабіни - 425 куб. м, у A400M - 340 куб. м. Вартість А400М становить на сьогодні EUR145 млн, вартість Ан-70 - $67 млн.

ДП "Антонов" співпрацює з 77 країнами.

31 травня 2013 року виповнюється 67 років від дня заснування ДП "Антонов".

З моменту заснування компанії створено понад сто типів і модифікацій літаків різного класу і призначення, серед яких - всесвітньо відомі транспортні Ан-12, Ан-22 "Антей", Ан-26, Ан-32, Ан-72, Ан-74Т, Ан -124-100 "Руслан", Ан-225 "Мрія".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА