Інтерфакс-Україна
17:07 10.06.2013

Будівництво метро на Троєщину може розпочатися восени - гендиректор "Київметробуду"

2 хв читати
Будівництво метрополітену на столичний житловий масив Вигурівщина-Троєщина може розпочатися восени нинішнього року, вважає генеральний директор ПАТ "Київметробуд" Володимир Петренко. "Ми, в принципі, на правому березі перші елементи тунелю змонтували для того, щоб показати, де проходитиме траса. Тому я думаю, що десь у серпні-вересні (поточного року - ІФ) після запуску станції "Теремки" (Куренівсько-Червоноармійської лінії - ІФ), очевидно, настане час, коли займуться четвертої лінією", - зазначив В.Петренко в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна". За його словами, питання про фінансування цього будівництва також може бути вирішене до осені. "Питання про те, як здійснюватиметься фінансування - буде це позика чи державні гроші - перебуває на стадії вирішення. Думаю, рішення буде ухвалено протягом цих трьох-чотирьох місяців, і тоді можна буде говорити вже виразно про терміни будівництва", - зазначив гендиректор "Київметробуду". В.Петренко вважає, що "Київметробуд" має реальний шанс стати генеральним підрядником будівництва метро на Троєщину. "Ми маємо шанс, якщо не буде якихось нюансів. Наприклад, говорили, що якщо кредит буде російським, то й генпідрядник буде російським. Але в Росії вартість будівництва метрополітену мінімум удвічі дорожча", - зазначив він. Як повідомлялося, перша черга Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену матиме шість станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівна" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна". Потім ця лінія піде на Троєщину уздовж проспекту Маяковського, а від Лук'янівки через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту "Київ" у Жулянах. Раніше голова Київської міської державної адміністрації (КМДА) Олександр Попов заявив, що Київ має намір за сприяння Зовнішекономбанку (ЗЕБ) Росії залучити кредит на суму $700 млн для будівництва першої черги метро на Троєщину. Заступник голови КМДА Руслан Крамаренко пояснив, що ЗЕБ ставить умовою залучення кредиту державні гарантії з боку Кабінету Міністрів, і з цього питання КМДА провадить консультації з урядом Він упевнений, що до кінця року кредит буде залучено, а для початку будівництва КМДА просить у Кабінету Міністрів додаткові 434 млн грн. Повний текст інтерв'ю розміщено на сайті агентства у вільному доступі в розділі "Ексклюзивні інтерв'ю".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна зацікавлені у залученні японського бізнесу в проєкти від зеленої енергетики до високотехнологічного виробництва - Качка

Під Києвом відбувся допрем’єрний показ фільму про участь ветеранів ГУР у найскладнішому забігу у світі

На вовчанському напрямку фіксують участь у війні найманців із низки країн, зокрема, Китаю - Зеленський

Історичну синагогу "Нахлас Еліезер" в Одесі пошкоджено під час нічної атаки РФ

Сибіга провів зустріч з представниками японського бізнесу та JICA

Зеленський у Харкові зустрівся з пораненими воїнами та відзначив їх державними нагородами

Японія продовжуватиме підтримувати зусилля України щодо якнайшвидшого досягнення міцного миру - МЗС

Очільника Енергетичної митниці Комара тимчасово усунено від виконання обов’язків на час розслідування

Понад 1 тис. закладів первинної меддопомоги надають ветеранам розширений перелік безоплатних послуг - Мінветеранів

Відновлення мереж після бойових дій компаніями "ДТЕК" у I пів.-2025 уже зрівнялося з обсягами за весь 2024р

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА