20:14 10.07.2013

"Комп&ньоH" за охопленням аудиторії випереджає "Контракти" та "ВД", але поступається "Бизнесу" - дослідження

2 хв читати

Охоплення ділової аудиторії в містах від 200 тис. жителів тижневика "Бизнес" становить 52%, "Комп&ньоH" - 31%, "Контракти" - 29%, такі результати дослідження аудиторії ділової преси серед керівників, проведеного компанією GfK Ukraine у першому кварталі 2013 року на замовлення Комітету видавців ділової преси.

Згідно з ним, регулярно читають або, як мінімум, ознайомлюються з окремими випусками тижневиків "ВД" 24% ділової аудиторії, "Деловая столица" - 22%, а щомісячних видань "Финансист", "Стратегии" та "Личный счет" - відповідно 20%, 8% і 5%.

Як пояснив агентству "Інтерфакс-Україна" менеджер проектів департаменту медіа-досліджень GfK Ukraine Андрій Радевич, у дослідженні названо також інші ділові видання, проте, згідно з домовленостями з замовником, дані про загальну кількість таких видань й отримані ними показники у відкритій частині не розкриваються.

А.Радевич уточнив, що востаннє таке дослідження в Україні GfK Ukraine проводила у 2007 році, проте тоді опитували тільки компанії в містах із населенням понад 1 млн осіб, тоді як цього року вибірку було розширено в міста з населенням від 200 тис. жителів.

За його словами, порівнювати отримані тоді дані про охоплення аудиторії з нинішніми не зовсім коректно.

GfK Ukraine уточнює, що до складу Комітету видавців ділової преси ввійшли видавництво "Бліц Інформ", видавничий дім "Галицькі контракти", Companion Group (ТОВ "Компаньйон Груп") та ВД "Картель". Методом телефонного інтерв'ю було опитано 1000 респондентів із 1000 підприємств.

Як повідомлялося, у 2007 році максимальне охоплення одного номера видання "Бизнес" становило 66%, середнє - 43%, "Контрактів" - відповідно 35% і 19%, "Комп&ньоHа" - 28% і 14%, "Деловой столицы" - 26% і 17%, "ВД" - 17% і 8%, "Стратегии" - 8% і 5%, "Личный cчет" - 7% і 3%.

Із ділових видань, які виходять сьогодні, щоденна газета "Коммерсант-Украина" у 2007 році отримала 30% і 13%, тижневик "Эксперт-Украина" - 17% і 7%, "ИнвестГазета" - 13% і 6%.

На українському ринку також з березня 2011 року присутній щомісячник "Forbes Украина", а з першого півріччя 2013 року - "Капитал".

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА