11:17 09.08.2013

У Севастополi згiдно з розпорядженням голови адмiнiстрацiї проїзд у соцiальних маршрутах коштуватиме 1,5 грн замiсть 1 грн

2 хв читати

У Севастополi згiдно з розпорядженням голови адмiнiстрацiї проїзд у соцiальних маршрутах коштуватиме 1,5 грн замiсть 1 грн, повiдомив на брифiнгу заступник голови Севастопольської мiської державної адмiнiстрацiї (СМДА) Елiмдар Ахтемов.

"Розпорядження голови адмiнiстрацiї прийнято, щоб не паралiзувати руху громадського транспорту на соцiальних маршрутах. Його погоджено з вiдповiдними мiнiстерствами та вiдомствами, а також iз мiською радою профспiлок", - сказав Е.Ахтемов.

За його твердженням, останнiй раз тарифи на перевезення пасажирiв у Севастополi затверджували в 2007 роцi, хоча за рiвнем заробiтної плати за пiдсумками п'яти мiсяцiв 2013 року Севастополь посiдає сьоме мiсце в Українi, а це 3073 грн.

"Водночас у регiонах, де середня зарплата нижча, вартiсть проїзду в соцiальному транспортi пiдвищили ще ранiше нiж у нас", - сказав Е.Ахтемов.

Крiм того, за словами заступника голови адмiнiстрацiї, практично не було iндексовано тарифи на примiських сполученнях, притому що вартiсть за проїзд кiлометра в Севастополi значно нижче - 18 копiйок з урахуванням ПДВ.

"Тому пiсля шести рокiв було ухвалено рiшення, щоб не зупиняти соцiально значущi маршрути, а iндексувати вартiсть проїзду. При цьому не пiдвищено вартостi мiсячних проїзних i збережено всi пiльги для тих, хто має на них право", - уточнив Е.Ахтемов.

На прес-конференцiї також зазначалося, що в Тернополi вартiсть проїзду становить 1 грн 50 коп., у Житомирi - 1 грн 75 коп., у Сумах заявили про намiр пiдвищити проїзд до 3 грн. У Чернiговi в 2011 роцi встановлено тариф 1 грн 75 коп. У Луцьку в 2012 роцi встановили тариф на рiвнi 2 грн 50 коп., у Полтавi також 2.50.

Розпорядження голови СМДА набуває чинностi з моменту публiкацiї, що буде зроблено в суботу, 10 серпня, в черговому числi газети "Севастопольские известия".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА