Інтерфакс-Україна
18:52 29.08.2013

Генеральний конструктор підприємства "Антонов" звинуватив Рогозіна в некомпетентності

2 хв читати

Росія знову ставить під питання участь у програмі російсько-українського військово-транспортного літака Ан-70, повідомив журналістам президент, генеральний конструктор держпідприємства "Антонов" (Київ, Україна ) Дмитро Ківа.

"Наразі у Росії практично заморозили програму "Ан-70". Я чув інтерв'ю Рогозіна (віце-прем'єр РФ Дмитро Рогозін - ІФ), який назвав його "віртуальним літаком і конкурентом Іл-76. Це може говорити тільки некомпетентна в авіації людина", - сказав Д.Ківа на авіасалоні МАКС- 2013.

Раніше деякі ЗМІ повідомили про те, що Д.Рогозін висловився за розвиток програми Іл-76 в Ульяновську і відмову від програми Ан-70.

Д.Ківа пояснив, що сьогодні у світі для військово-транспортних літаків існує дві основні вимоги: великий діаметр фюзеляжу, щоб перевозити всю номенклатуру необхідної військової техніки та озброєння, а також можливість укороченого зльоту і посадки, зокрема на ґрунтову смугу. За його словами, сьогодні у світі є тільки чотири літаки, які повністю відповідають цим вимогам. Це американський С17, європейський А400М, китайський "Юнь 20" і російсько-український Ан-70. При цьому тільки Ан-70 може злітати з непідготовленого аеродрому зі смугою 600 м. Для решти названих літаків потрібна смуга в 900 м і більше. Іл-76 працює тільки з бетонної смуги завдовжки до 2000 м.

Ан-70 може брати на борт всю необхідну для військовиків техніку - майже 20 типів, сказав Д.Ківа. У Іл-76, за його словами, фюзеляж вужчий і він може перевозити лише половину потрібної номенклатури військової техніки.

"Тепер кажуть, що Ан-70 - конкурент Іл-76. Тобто, у Росії не буде такого літака як Ан-70. Кому це на шкоду, якщо армія не зможе перекидати необхідну техніку ближче до району бойових дій, щоб кращою була маневреність і менші втрати?" - поставив риторичне питання Д.Кива. "Люди не розуміють і вводять в оману своє керівництво",- сказав він.

За його словами, літак Ан -70 стає інструментом у політичних дискусіях.

"Ми політикою не займаємося. Ми дуже хочемо співпрацювати з Росією. Але, якщо хтось думає, що відмовляючись від Ан -70 можна задушити нашу фірму, він помиляється. Нехай відмовляється від Ан -70, я вже завтра запущу літак у серійне виробництво в іншій країні, у мене вже стоять і просять", - сказав Д.Ківа.

При цьому, за його словами, постраждає російська авіаційна промисловість, яка задіяна в кооперації з виробництва Ан -70.

ОСТАННЄ

Підрозділам ЗСУ вдалося суттєво покращити тактичне положення в Купянську - Сирський

Уряд ухвалив план реагування на кіберінциденти, кібератаки та кіберзагрози з 6 рівнями критичності

Сибіга відвідає Брюссель у середу, візьме участь у засіданні Ради Україна-НАТО

Внаслідок ворожих атак у листопаді пошкоджено 148 житлових будинків у Харкові

ДБР ліквідувало канал постачання наркотиків до виправної колонії в Житомирі

Різкі заяви Путіна посилюють тиск перед ключовими переговорами зі США щодо України – ЗМІ

Україна та Ірландія підписали Дорожню карту партнерства - прем'єр

На півдні Польщі за EUR22 млн побудують інтермодальний термінал для обробки перевезень між Україною та ЄС

Ірландія надасть EUR100 млн на нелетальну військову допомогу Україні та ще EUR25 млн на підтримку енергетики - прем'єр

Ірландія хоче "прискорити порядок денний розширення" під час свого головування в ЄС - прем'єр

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА