Інтерфакс-Україна
17:46 12.11.2013

МАУ вважає заяви про тиск на Uzbekistan airways спробою недопуску її на ринок авіаперевезень між країнами

4 хв читати
МАУ вважає заяви про тиск на Uzbekistan airways спробою недопуску її на ринок авіаперевезень між країнами

Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ, Київ) вважає заяви посольства Узбекистану в Україні і національної авіакомпанії Uzbekistan airways спробою недопуску української компанії на ринок авіаперевезень між Україною та Узбекистаном, повідомила агентству "Інтерфакс-Україна" корпоративний секретар МАУ Євгенія Сацька.

За її словами, МАУ запитувала слоти на виконання двох рейсів на тиждень з Києва до Ташкента в літній сезон-2013 і отримала підтвердження цих слотів лише наприкінці вересня, що фактично означало виконання шести рейсів без підтвердження дозволу на подальше виконання рейсів у зимовий сезон.

"Слід також зазначити, що раніше МАУ не виконувала рейсів між Києвом і Ташкентом, тому всі посилання на те, що" серед українських перевізників закріпилася практика тиску на національну авіакомпанію Uzbekistan airways щодо МАУ абсолютно необґрунтовані і позбавлені логіки", - сказала Є. Сацька.

За її словами, МАУ запитувала слоти на обслуговування двох рейсів на тиждень на зимовий сезон. Водночас український авіаперевізник продемонстрував готовність цивілізовано домовлятися з аеропортом Ташкента, є готове виконувати рейси у будь-які дні тижня (однак не два дні поспіль ) і з можливістю тимчасових зрушень у межах однієї години раніше або пізніше запитаного часу.

МАУ запитувала тимчасові слоти в Ташкентському аеропорту з урахуванням свого розкладу за всією маршрутною мережею з наміром забезпечити оптимальні стиковки в міжнародному аеропорту "Бориспіль" (Київ). МАУ будує свій розклад таким чином, щоб максимально розвивати транзитний потенціал "Борисполя, забезпечувати прямим і транзитним пасажирам максимальні зручності, а державі - приплив експортного виторгу.

"У відповідь на свій запит ми отримали категоричну відмову в отриманні таких слотів", - констатувала Є.Сацька. Це, з нашої точки зору, демонструє відсутність цивілізованого підходу до ведення бізнесу з узбецької сторони".

МАУ також піддає серйозному сумніву аргументацію Ташкентського аеропорту про те, що той не має технічної можливості обслуговувати рейси української компанії в запитаний період.

"Для нас дуже дивно, що за 21 рік роботи МАУ на ринку в усіх аеропортах світу ми завжди знаходили компромісні рішення, завжди йшли шляхом переговорів. Неможливість такого вирішення питання з аеропортом Ташкента ми вбачаємо в тому , що Узбецькі авіалінії і аеропорт об'єднані відносинами холдингу, і метою не допустити МАУ на ринок авіаперевезень між Україною та Узбекистаном є намір зберегти монопольне становище національної авіакомпанії Узбекистану", - зазначила корпоративний секретар МАУ.

За словами Є.Сацької, МАУ, зі свого боку, готова проявляти гнучкість, продовжувати переговори з урахуванням того, що політика компанії спрямована, перш за все, на забезпечення комфорту і привабливих цінових умов для пасажирів, що є можливим виключно в умовах здорової конкуренції на повітряній лінії.

"Тим більше, що умову про необхідність узгодження комерційних питань між призначеними авіапідприємствами закріплено в ст. 3 міжурядової угоди, підписаної між Україною і Узбекистаном 20 лютого 1993", - зазначила вона.

Як повідомлялося з посиланням на посольство Республіки Узбекистан в Україні, узбецька авіакомпанія буде змушена припинити регулярні авіарейси за маршрутом Ташкент - Київ - Ташкент, якщо не буде знайдено компроміс з МАУ.

Згідно з повідомленням посольства, з часу підписання угоди між урядами двох країн про повітряне сполучення українська сторона призначила 10 авіакомпаній для експлуатації повітряних ліній між країнами, проте багато з них припиняли польоти з причини реорганізацій і банкрутств. Серед українських перевізників закріпилася практика тиску на Uzbekistan airways з метою отримання потрібних їм слотів із залученням авіаційної влади та дипломатичного відомства.

"На сьогодні авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" також використовує цей підхід, чинячи тиск на узбецьку сторону з метою отримати конкретні слоти міжнародного аеропорту "Ташкент" . При цьому МАУ розуміє , що зможе отримати конкретний слот лише в тому разі, якщо аеропорт відмовить у слоті іншої авіакомпанії , що є неприпустимим для аеропорту", - йдеться в прес-релізі посольства.

Посольство наголосило, що у разі, якщо МАУ не дотримуватиметься адекватної та гнучкої позиції у питаннях отримання слота в аеропорту "Ташкент" і авіаційна влада України продовжить застосування до Uzbekistan airways необґрунтованих обмежувальних заходів, авіакомпанія буде змушена припинити польоти до Києва.

ОСТАННЄ

Конгресмени представили проект резолюції про невизнання російської анексії суверенних територій України, зокрема Криму

Єрмак про нову атаку дронів: РФ має припинити це не на словах

Каллас: затримання громадян Туреччини викликають питання щодо дотримання країною демократичних принципів

У Комишувасі зруйнований приватний будинок від удару РФ – Федоров

Через вечірній ворожий авіаудар по Куп'янську 1 загиблий, 1 постраждала - Харківська ОВА

Окупанти вбили ще одного херсонського волонтера – Мрочко

Зеленський і Кошта скоординували позиції напередодні засідання Євроради

Із полону додому повернулися 6 військовослужбовців "Азову", ще 842 бійці бригади залишаються в російських тюрмах

Зеленський і Стубб зустрілися з керівниками фінських компаній у галузі ОПК, енергетики та телекомунікацій

У Львові затриманий покінчив життя самогубством у камері тимчасового тримання

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА