Інтерфакс-Україна
17:46 12.11.2013

МАУ вважає заяви про тиск на Uzbekistan airways спробою недопуску її на ринок авіаперевезень між країнами

4 хв читати
МАУ вважає заяви про тиск на Uzbekistan airways спробою недопуску її на ринок авіаперевезень між країнами

Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ, Київ) вважає заяви посольства Узбекистану в Україні і національної авіакомпанії Uzbekistan airways спробою недопуску української компанії на ринок авіаперевезень між Україною та Узбекистаном, повідомила агентству "Інтерфакс-Україна" корпоративний секретар МАУ Євгенія Сацька.

За її словами, МАУ запитувала слоти на виконання двох рейсів на тиждень з Києва до Ташкента в літній сезон-2013 і отримала підтвердження цих слотів лише наприкінці вересня, що фактично означало виконання шести рейсів без підтвердження дозволу на подальше виконання рейсів у зимовий сезон.

"Слід також зазначити, що раніше МАУ не виконувала рейсів між Києвом і Ташкентом, тому всі посилання на те, що" серед українських перевізників закріпилася практика тиску на національну авіакомпанію Uzbekistan airways щодо МАУ абсолютно необґрунтовані і позбавлені логіки", - сказала Є. Сацька.

За її словами, МАУ запитувала слоти на обслуговування двох рейсів на тиждень на зимовий сезон. Водночас український авіаперевізник продемонстрував готовність цивілізовано домовлятися з аеропортом Ташкента, є готове виконувати рейси у будь-які дні тижня (однак не два дні поспіль ) і з можливістю тимчасових зрушень у межах однієї години раніше або пізніше запитаного часу.

МАУ запитувала тимчасові слоти в Ташкентському аеропорту з урахуванням свого розкладу за всією маршрутною мережею з наміром забезпечити оптимальні стиковки в міжнародному аеропорту "Бориспіль" (Київ). МАУ будує свій розклад таким чином, щоб максимально розвивати транзитний потенціал "Борисполя, забезпечувати прямим і транзитним пасажирам максимальні зручності, а державі - приплив експортного виторгу.

"У відповідь на свій запит ми отримали категоричну відмову в отриманні таких слотів", - констатувала Є.Сацька. Це, з нашої точки зору, демонструє відсутність цивілізованого підходу до ведення бізнесу з узбецької сторони".

МАУ також піддає серйозному сумніву аргументацію Ташкентського аеропорту про те, що той не має технічної можливості обслуговувати рейси української компанії в запитаний період.

"Для нас дуже дивно, що за 21 рік роботи МАУ на ринку в усіх аеропортах світу ми завжди знаходили компромісні рішення, завжди йшли шляхом переговорів. Неможливість такого вирішення питання з аеропортом Ташкента ми вбачаємо в тому , що Узбецькі авіалінії і аеропорт об'єднані відносинами холдингу, і метою не допустити МАУ на ринок авіаперевезень між Україною та Узбекистаном є намір зберегти монопольне становище національної авіакомпанії Узбекистану", - зазначила корпоративний секретар МАУ.

За словами Є.Сацької, МАУ, зі свого боку, готова проявляти гнучкість, продовжувати переговори з урахуванням того, що політика компанії спрямована, перш за все, на забезпечення комфорту і привабливих цінових умов для пасажирів, що є можливим виключно в умовах здорової конкуренції на повітряній лінії.

"Тим більше, що умову про необхідність узгодження комерційних питань між призначеними авіапідприємствами закріплено в ст. 3 міжурядової угоди, підписаної між Україною і Узбекистаном 20 лютого 1993", - зазначила вона.

Як повідомлялося з посиланням на посольство Республіки Узбекистан в Україні, узбецька авіакомпанія буде змушена припинити регулярні авіарейси за маршрутом Ташкент - Київ - Ташкент, якщо не буде знайдено компроміс з МАУ.

Згідно з повідомленням посольства, з часу підписання угоди між урядами двох країн про повітряне сполучення українська сторона призначила 10 авіакомпаній для експлуатації повітряних ліній між країнами, проте багато з них припиняли польоти з причини реорганізацій і банкрутств. Серед українських перевізників закріпилася практика тиску на Uzbekistan airways з метою отримання потрібних їм слотів із залученням авіаційної влади та дипломатичного відомства.

"На сьогодні авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" також використовує цей підхід, чинячи тиск на узбецьку сторону з метою отримати конкретні слоти міжнародного аеропорту "Ташкент" . При цьому МАУ розуміє , що зможе отримати конкретний слот лише в тому разі, якщо аеропорт відмовить у слоті іншої авіакомпанії , що є неприпустимим для аеропорту", - йдеться в прес-релізі посольства.

Посольство наголосило, що у разі, якщо МАУ не дотримуватиметься адекватної та гнучкої позиції у питаннях отримання слота в аеропорту "Ташкент" і авіаційна влада України продовжить застосування до Uzbekistan airways необґрунтованих обмежувальних заходів, авіакомпанія буде змушена припинити польоти до Києва.

ОСТАННЄ

Зеленський і Стубб зустрілися з керівниками фінських компаній у галузі ОПК, енергетики та телекомунікацій

У Львові затриманий покінчив життя самогубством у камері тимчасового тримання

Стубб: Нам є чому повчитися на досвіді України

У Повітряних силах ЗСУ спростували збиття росіянами українського F-16

Білий дім: США продовжують надавати Україні розвіддані

Двох чоловіків поранено внаслідок ворожого обстрілу Запоріжжя

Ми ще ніколи не були так близько до миру, як сьогодні, – прессекретар Білого дому

Делегація Ради та гендиректор директорату ЄК з політики сусідства обговорили виконання програми Ukraine Facilities

Зеленський: Українська та американська команди готові зустрітися в Саудівській Аравії найближчими днями для продовження переговорів

Зеленський і Трамп обговорили ситуацію в Курській області, звільнення полонених і повернення українських дітей

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА